תקלה בטלוויזיה שנרכשה באוגוסט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שלמה בן יוסף 15 גבעת שמואל |
כתובת: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באוגוסט קניתי טלוויזיה מ"וואלה שופס", שעובדים עם מוצרים שמייביאים ישפאר, לפני כשבוע נתקלתי בקו שחור שמופיע באופן קבוע על המסך. מיד ניגשתי להשיג את האחראים על המוצר ולדווח על התקלה. אלא שאז גיליתי כי קווי שירות הלקוחות של ישפאר אינם עונים ולא ניתן להשיגם היות והקו תפוס תמידית.
זוהי טלוויזיה שנרכשה לפני כ5 חודשים. מתסכל כי זה המצב.
אשמח לעזרתכם, אני דיי חסרת עונים.
תודה
|
מוצר פגום/אין מענה משירות הלקוחות |
סוג הנזק : |
לתקן/להחליף את המוצר הפגום |
פתרון נדרש : |