פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תקינות כריים רוזאייר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.11.11 קנינו בחנות א.ל.מ "ביג" קרית אתא מוצרי חשמל שהם, תנור וכיריים. בקניה ביקשנו שהמוצרים יהיו אצלינו בבית כמה שיותר מהר,כי מוצרים ישנים התקלקלו ואין איפה להכין את האכול. הבטיחו לנו שעד יום שלישי ניקבל וכן ביום שלישי בתאריך 08.11.11 סיפקו לנו את המוצרים,אך ללא התקנה. ורק אז התאפשר לנו להזמין התקנת מוצרים,שלכיריים ותנור מתקין אחר, שיכול להגיע רק בבוקר או בשבוע מאחר מכן. הזמנו מתקין ביום חמישי 10.11.11 בשעה 16:00,אך עד שעה 17:00 אף אחד לא הגיע. התקשרנו למתקין אצמו,אך נאמר לנו בצורה ממש לא מכובדת,שהוא כבר לא מגיעה כי הוא התקשר אילנו ולא קיבל מענה. התחלנו לבדוק והתגלה שהוא לא התקשר לשני המספרים המופיעים בהזמנה וקבלה שלנו. אלא ,על דעת עצמו,התקשר למספר שממנו בעלי התקשר למתקין (טלפון עבודה-0506096261) כאשר קבע איתו יום ההתקנה וברור שהטלפון הזה לא היה איתנו באותו רגע. כאשר פנינו עם הבעיה לחנות, שוב נאמר לנו, שלא היינו צריכים להוציא שיחות למתקין מטלפון שהוא לא שלנו,כלומר אנחנו יכולים להתקשר אך ורק מטלפון שאנחנו זמינים בו. היינו בשוק!!! ואם היינו מתקשרים מטלפון של הרחוב או טלפון בהעבודה, מה היה אז?! גם יהיה אז קשה לתפוס אותנו?! בשביל הדברים אלו השארנו בהזמנה מספרים שתמיד בכל השעות אנחנו זמינים בהם. בחנות הוסכם בניינו והמוכר בשמו יניב, שאנו ניקרא למתקין גז מחברת פז גז וזה עדיין תהיה באחריות מלאה,כך נעשה. בהתקנת הכיריים מתקין גילה שלהבה אחד לא עובדת והסביר אך להגדיר את הביעה לחברת ביטוח מתי שניקרא לטיכנאי. פנינו לשירות ישפאר וקבענו יום לתיקון כיריים. בתאריך 20.11.11 טכנאי הגיעה, אך ללא חלקי חילוף. חלק חילוף הנידרש צריך להזמין והוא היה במלאי רק ב - 8.12.11.
בתראיך 20.11.11 אחרי שנאמר לנו שניצתרך לחכות עוד חצי חודש בשביל השימוש מלאה ונורמלי במוצר החדש שקנינו, ישר פנינו למשרד ראשי של א.ל.מ. הסברנו בעיה ואפילו מינהל (חבל שאני לא זוכרת את שמו) חזר אלינו בטלפון ואמר שהיום 20.11.11 או מחר21.11.11 .. יחזרו אלינו מחברת ישפאר עם פיתרון לבעיה. אבל כמו שחשבנו וכבר התרגלנו לשירות "המדהיים" של א.ל.מ. אף אחד לא התקשר. בתאריך 22.11.11 אנחנו התקשרנו ישירות לישפאר, אבל שם לא ידועה להם שוב דבר בנושא, והחלק הנידרש הוזמן עבוריינו ל8.12.11. וכן בתאריך הניקבע טכנאי החליף החלק הדרוש.
כל שבועיים - שלוש אנחנו מזמינים טכנאי הביתה לתיקון הכריים,כי התקלה כל פעם חוזרת על עצמה. בפעם אחרונה בתאריך 15/2/12 שהתקשרנו להזמין טכנאי הביתה הפקידה בישפאר אמרה לנו שהם רוצים לבדוק את הכריים במעבדה. אנחנו כמעט הסכמנו שהתברר שהם רוצים להביא את הכריים חלופיות חשמליות עם שתי להבות. אני לא רגילה לחשמליות וביקשתי לעביר אותי לאחראית,והדיבור של האחראית בטונים גבוהים וחוצפה רבה הוסבר שהם בכלל לא מתייחבים להביאי לי כריים חליופיות. ופה פשוט נגמרה שיחתיינו.... מה עלי לעשות??? כריים חדשיים בני חודשיים לא עובדים לי מהתחלה...
אנחנו זוג צעיר שלקחנו הלוואה כדי לקנות מוצרי חשמל שישמשו אותנו לאורך הזמן....
אי שימוש נורמלי בכריים חדשים סוג הנזק :
החלפת כריים לא תקינים מהתחלה לכריים חדשים ותקינים פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו. תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה