פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוספת לתלונה 75266-הכחשת אחריות של ישפאר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' ספיר 7,א,ת, הרצליה פיתוח כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות טפולכם המהיר בתלונתי (כל הכבוד), קבלתי היום טלפון מנציג ישפאר בשם מתי ,שאמר כי אם ברצוני שיבדוק אפשרות להחלפת המכשיר שלי לחדש, עלי לשלוח אליהם שוב את המכשיר שלי לבדיקה. זה בדיוק מה שנאמר לי בעבר והתוצאות מפורטות בתלונתי( מאוקטובר ועד היום,השתמשתי במכשיר כחדשיים בלבד לאחר רכישתו ושאר הזמן המכשיר היה בטיולים,לא תוקן ולא הוחלף).בתגובה אמרתי למתי שאיני מוכנה לטרטור נוסף.המכשיר היה אצלם במשך חדשים,נבדק מספר פעמים וכל מה שיצא מזה היה המצאת דפיקה והצעה לתיקון בתשלום! אמרתי למתי ששוב לא אפול במלכודת הזאת.אני דורשת שישלחו לי עם שליח מכשיר חדש תמורת המכשיר המקולקל או שיתנו לי החזר כספי. מתי כמובן נשאר נאמן להתנהלות הקלוקלת של חברתו ישפאר וחזר וטען שללא שליחת המכשיר אליהם לא ניתן לעשות דבר ושזה נתון לשיקולי. ובזאת הסתיימה השיחה.
כספי סוג הנזק :
מכשיר פלייסטיישן 3 חדש או החזר כספי פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה