פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוספת לתלונה 75266-הכחשת אחריות של ישפאר ולתלונה 75311 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב ספיר 7, אזור תעשייה, הרצליה פיתוח כתובת:
תיאור הבעיה:
יום לאחר ששלחתם לישפאר את התוספת לתלונתי,צלצל אלי מתן נציג ישפאר והודיע לי שבקרוב יתאמו איתי החלפת המכשיר בביתי ואמנם יום אחר כך צלצלו מישפאר ותיאמו איתי החלפה ביום א ולשאלתי אמרו שיביאו לי מכשיר חדש במקום המכשיר הפגום. היום הגיע השליח מישפאר,אסף את מכשיר הפלייסטיישן3 שלי והביא לי מכשיר אחר-אבל לתדהמתי קבלתי מכשיר ישן!!! צלצלתי לישפאר ושם נאמר לי שהמכשיר ישן אבל הגוף שלו חדש.בקשתי לדבר עם מתן,הבטיחו שיחזור אלי,אך בינתיים לא שמעתי ממנו. פתרון זה של ישפאר לא מקובל עלי. לא קניתי מכשיר ישן באתר יד2 באינטרנט. שילמתי במיטב כספי כדי להנות ממכשיר חדש מהקופסא וזה מה שאני רוצה-מכשיר חדש! או החזר כספי מלא.
כספי סוג הנזק :
מכשיר פלייסטיישן 3 חדש או החזר כספי פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה