פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח וחוסר קבלת שרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
עסקה דרך האינטרנט(וואלה שופס) כתובת:
תיאור הבעיה:
אני קניתי 12/3 מערכת רמקולים של סוני לקולנוע ביתי דרך האתר ואאלה שופס באינטרנט.בהתחיבות של האתר מצויין שהמוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים הכי מאוחר .לאחר שבוע בערך מזמן ביצוע ההזמנה צלצלתי לישפאר ליבדוק אם הגיע ההזמנה והכל בסדר, הנציגה שדיברה איתי אמרה שההזמנה התקבלה הכל תקין וששליח שלהם יצור איתי קשר לקבלת המוצר.אני חיכיתי עד 26/3 שזה 14 ימים מזמן ביצוע ההזמנה והתקשרתי שוב לברר מה קורה עם ההזמנה כי נאמר לי שבדרך כלל הם מקדימים .אני מצלצל לישפאר ונציגה שלהם עונה לי, אני נותן לה את מספר ההזמנה ושואל מה קורה לגבי זה .הנציגה בשיא החוצפה שלה אומרת לי שאין להם כרגע את הרמקולים במלאי הם יגיעו רק באפריל ,והם(ישפאר) יצרו איתי קשר כשהרמקולים יגיעו בשביל לתאם את המישלוח.אני הייתי המום ושאלתי מה עושים לגבי זה ,אז הפיתרון שלה היה או שתחכה עד שהרמקולים יגיעו או שתבטל את העיסקה .אני רוצה להגיד לכם זה ממש חוצפה שאין כדוגמתה מערכת הרמקולים הזו היתה אמורה להיות מתנה ליום הולדת שכבר לא יצאה לפועל ולגבי השרות המזלזל של ישפאר שאם אני לא הייתי מתקשר ליבדוק הם בכלל לא היו טורחים להודיע לי שאין להם כרגע את המוצר. אני גם לא מבין אך הם מפרסמים מוצר בלי לבדוק אם יש במלאי ועוד להתחייב לספק אותו תוך 14 ימי עסקים זה ממש לא מקצועי מצידם.ובסוף הכי יפה מהכל זה שאת התשלום הראשון הם כבר הורידו לי למרות שאין להם את המוצר .לסיכום אני ממש מאוכזב מהשרות שלהם ונגרמה לי גם עוגמת נפש לגבי כל עניין המתנה ואני עדיין מחכה שמנהל יחזור אלי כבר יומיים כשהם אומרים תוך 24 שעות שהם יחזרו .
תודה ערן
עלבון(זילזול בלקוח) סוג הנזק :
מבחינתי שיציעו לי מערכת רמקולים שיש להם במלאי באות פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
חברת ישפאר נותנת את מיטב שרותיה ללקוחותיה .
חברת ישפאר מתנצלת על תחושותיו של מר ערן ברטוב ומקווה שבעתיד יוכל להביע את שביעות רצונו ממחלקת השרות של חברתנו ומהרמקולים שרכש.
תגובה:
בהמשך לשיחתנו עם מר ערן ברטוב סוכם על אספקת המוצר בתאריך 3.4.2006
לשביעות רצונו המלאה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה