פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה למס' 80741 מ 16.12.12 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המשך לתלונה מס' 80741 עבור חברת ישפאר.
קודם כל אני אתקן טעות שרשמתי לא חוייבתי לבסוף על התיקון החוזר.
התייחסותי לתגובת ישפאר: תשובתכם שנכתבה אינה תואמת לתגובתה של סיגל בשיחה הטלפונית שביצעה עימי.
השימוש במצלמה ידוע ומוכר (היתה אצלי שנתיים אחרת בשימוש הראשון לאחר שקניתי אותה היתה מתקלקלת) מכסה הסוללה ו ה USB היו סגורים היטב בעת השימוש.
מבקש לתקן את המצלמה למרות כל העלויות,או בהחלפתה במצלמה תקינה זהה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המצלמה למרות העלויות או החלפתה במצלמה תקינה זהה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
נשלח ללקוח מכתב תגובה. תגובה:
נשלח ללקוח מכתב תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה