|
|
|
|
|
|
תגובה למס' 80741 מ 16.12.12 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המשך לתלונה מס' 80741 עבור חברת ישפאר.
קודם כל אני אתקן טעות שרשמתי לא חוייבתי לבסוף על התיקון החוזר.
התייחסותי לתגובת ישפאר: תשובתכם שנכתבה אינה תואמת לתגובתה של סיגל בשיחה הטלפונית שביצעה עימי.
השימוש במצלמה ידוע ומוכר (היתה אצלי שנתיים אחרת בשימוש הראשון לאחר שקניתי אותה היתה מתקלקלת) מכסה הסוללה ו ה USB היו סגורים היטב בעת השימוש.
מבקש לתקן את המצלמה למרות כל העלויות,או בהחלפתה במצלמה תקינה זהה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המצלמה למרות העלויות או החלפתה במצלמה תקינה זהה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
נשלח ללקוח מכתב תגובה. |
תגובה: |
נשלח ללקוח מכתב תגובה. |
פתרון: |
|
|
|