פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון משירות לתיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כנפי נשרים 24 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
17.2.13



לכבוד מנהל השרות "ברימאג שרות"

הנדון: חוסר שביעות רצון משרותכם לתיקון מכונת כביסה חדשה.

שלום רב.
ברצוני לפרוש לך את השתלשלות הענינים.

• 24.12.12
רכשנו מכונת כביסה ומייבש מסוג Hoover בחנות מיסטר אלקטריק בירושלים.
המוביל מטעם החנות הוציא את המכונה והמייבש מהקרטונים ללא בקשה מצידנו והניח את והמייבש על המכונה.
אנחנו לא נגענו במכשירים עד בא הטכנאי יומיים לאחר מכן.

• 26.12.12
נקבע עם הטכנאי כי הוא יגיע בין 8-10 בבקר, בשעה 10:40 לאחר שלא הגיע ולא הודיע התקשרנו לברימאג והטכנאי הגיע כעבור 20 דקות והתנצל.
הוא הביע מורת רוח שהמכונה הייתה לא בקרטון, ואנחנו אמרנו שזה לא נעשה על ידנו ולא על פי בקשתינו ובכל אופן לא נגענו במכשיר.
הוא הוריד את המייבש וסידר משהו במכונה ואמר שעכשיו היא מוכנה להפעלה.
אני הפניתי את תשומת ליבו שתוף המכונה נראה היה משומש והוא אכן אישר זאת אבל אמר שזה קורה הרבה כי מפעילים את המכונה במפעל לבדיקה והכל נראה תקין.
בקשתי לתעד זאת בטופס שהוא מילא והוא אכן ציין זאת. מאז עבדה המכונה באופן תקין.

• 15.1.13 יום שלישי .
לאחר שהמכונה הופעלה במשך הלילה, קמנו לבית מוצף מים שהגיעו ממכונת הכביסה. התקשרנו לברימאג והנציגה אמרה שיש עומס ולכן טכנאי יוכל להגיע רק בעוד שבוע ב 21.1.13 . אמרתי לה שלפי החוק הם צריכים לספק שירות תוך 3 ימים והיא ענתה שקיים עומס לכן הם לא יכולים לקיים את החוק, והטכנאים לא עובדים בימי שישי. בקשתי לדבר עם האחראית עליה ובקשתי מבעל החנות "מיסטר אלקטריק" להפעיל לחץ ותוך שעה קלה התקשרה אלי שרית,מנהלת מברימאג ותיאמה ביקור של טכנאי ביום שישי ה18.1.13 מ8:00עד12:00.

• 18.1.13 יום שישי .
התקשר אלי הטכנאי בשם אהרון, אמר שיש עומס ובינתיים שאני אפעיל את המכונה כדי שנראה איפה הבעיה. הייתי אתו בטלפון כל כמה דקות עד שעה 14:00 בערך. הבדיקה שנערכה על ידי בהנחיתו הייתה לוודא שלא נוזלים מים בחיבור בין צנור המים מהקיר המתחבר למכונה כשהיא מתמלאת מים ובצינור המנקז מהמכונה כשהיא מתנקזת, ואם יש איזה חסימה בפילטר בתחתית המכונה. מאחר והכל היה נראה תקין, הוא אמר שאין לו יותר מה לבדוק וזה בדיוק מה שהוא היה בודק ולכן אין צורך שיגיע. הוא הסביר כי יתכן שהייתה איזה סתימה זמנית בצינור המנקז מהמכונה, אולי בגלל הקור באותו שבוע. מאז שוב עבדה המכונה באופן תקין.

• 8.2.13 יום שישי.
במהלך הפעלה שגרתית של המכונה היא החלה להוציא מים רבים מהחלק העליון של הדלת, בהמשך הבנתי שהמים יצאו מהחלק של מגרת האבקת כביסה.
התקשרתי לברמיאג וקבעתי ביקור של טכנאי ל 12.2.13.

• 12.2.13 יום שלישי.
הטכנאי בשם שמעון, ניקה את החלק שמעביר מים מהמגירה למכונה ואמר שצריך להחליש את הזרם של המים בברז המספק מים למכונה. בהמשך היום שוב המכונה הוציאה מים, התקשרתי שוב לברימאג והם אמרו שהטכנאי ביקש שאני אחליש עוד את זרם המים. עשיתי כמיטב יכולתי ובקשתי מברימאג לדבר איתו בהמשך היום. הוא לא חזר אלי ואני נמנעתי מלכבס בזמן שאני לא בבית כדי למנוע עוד הצפה. ביום שישי, 15.2.13 הפעלתי שוב את המכונה ושמתי לב שאחרי חצי שעה של פעולה, הבגדים עדיין יבשים. ניסיתי שוב לווסת את זרם המים אבל זה נע בין הצפה לבין זרם דקיק שלא מאפשר כביסה.
שוב התקשרתי לברימאג ובקשתי לדבר עם הטכנאי, הנציג רן אמר לי שזה יהיה אפשרי רק ביום ראשון 17.2.13. בכל אופן תאמתי ביקור של טכנאי ליום ג הקרוב ה19.2.13.

• 17.2.13 יום ראשון.
לא התקשר אלי הטכנאי למרות הבטחת נציג השרות.



אני רוצה לציין כי אני אמא לשלושה ילדים קטנים, עובדת 75% משרה והימים היחידים שיש לי לסידורים ולטיפול בבית הם ג' ו ו' ובהם אני עסוקה בחודשיים האחרונים לחכות לטכנאי ולעשות כביסה. זהו מצב לא מתקבל על הדעת. לא יתכן כי מכונה חדשה תציף את הבית כל שלושה שבועות ולכם אין פתרון לבעיה.
אני מצפה לפתירת הבעיה באופן סופי השבוע אפילו אם זה אומר להביא לי מכונה חדשה.

בכבוד
נועה לית


העתקים:
חנות מיסטר אלקטריק
מדור צרכנות ישראל היום
מדור צרכנות ידיעות
אתר "תלונה"
עמוד הפייסבוק תכנית "יהיה בסדר" גל"צ


מכונה תקינה בהקדם פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה תגובה:
טופל מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה