אורנה מ. שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
פנייתכם הועברה לברור אצל מנהל מח' המטבחים שלנו.
להלן תובא התייחסותו
1.הלקוחה נפגשה עם מעצב המטבחים בסנטר ב"ש 3 פגישות.
2.הלקוחה קיבלה, לבקשתה את תוכניות עיצוב המטבח.
3.הלקוחה ידעה את מחיר המטבח ואף העבירה את התוכניות לקבלן לצורך תכנון נקודות חשמל ומים במטבח.
4.הלקוחה חתמה על הסכם, כי במידה ותבטל את העיסקה, תשלם עבור תוכניות התכנון,בסך 3000 ש"ח.
5.הלקוחה הגיעה אלינו לאחר שעשתה סקר שווקים נרחב,תכננה מטבח פורמייקה ולאחר מכן שינתה למטבח צבע.
אשר על כן, אין אנו מוצאים כל צידוק בפנייתה זו.
בברכה, |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|