פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בהזמנת מטבח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התעניינתי בקניית מטבח בסניף באר שבע .איש המכירות עדכן כי יש מבצע במחיר אטרקטיבי והטבות , רכשתי מטבח תוך הבנה ביננו שלא מחליטים עדיין על צבעים ותוכניות רק משריינים את המבצע ושלמתי 5000 ש"ח מקדמה. לאחר חצי שנה באתי עם הרעיון של המטבח שבו אני מעוניינת ונאמר לי שזה מטבח שהינו בעלות גבוהה בהרבה ממה שסוכם מול הסוכן . דרשתי לבטל את העסקה היות ולא קבלתי שום תמורה מוחשית בעד המקדמה ונאמר לי כי עלי לשלם קנס של 3000 ש"ח .כששאלתי מדוע ? נאמר לי שתוכנן לי מטבח דבר שלא היה ולא נברא. הופניתי לשירות הלקוחות שמתחמקים ומתעלמים מלתת מענה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה ללא שום קנס והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה מ. שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
פנייתכם הועברה לברור אצל מנהל מח' המטבחים שלנו.
להלן תובא התייחסותו
1.הלקוחה נפגשה עם מעצב המטבחים בסנטר ב"ש 3 פגישות.
2.הלקוחה קיבלה, לבקשתה את תוכניות עיצוב המטבח.
3.הלקוחה ידעה את מחיר המטבח ואף העבירה את התוכניות לקבלן לצורך תכנון נקודות חשמל ומים במטבח.
4.הלקוחה חתמה על הסכם, כי במידה ותבטל את העיסקה, תשלם עבור תוכניות התכנון,בסך 3000 ש"ח.
5.הלקוחה הגיעה אלינו לאחר שעשתה סקר שווקים נרחב,תכננה מטבח פורמייקה ולאחר מכן שינתה למטבח צבע.
אשר על כן, אין אנו מוצאים כל צידוק בפנייתה זו.

בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה