פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון בגדים עקום ושירות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי ארון בגדים בהום סנטר פ"ת.
הארון הורכב עקום, כך שהדלתות לא נסגרו כראוי, ע"י ספק מישנה (נגריית איכות). פניתי לשירות הלקוחות והם תיאמו לי ביקור טכנאי לתיקון הארון. 6 פעמים תואם ביקור טכנאי, מלבד הפעם בה הורכב הארון. מתוכן 3 פעמים הטכנאי פשוט לא הגיע!
חשוב לציין שכל ביקור אילץ אותי להיות בבית בתווך של 4 שעות שהן שעות עבודה.
בכל פעם שהגיע הטכנאי, הוא טען שכך הארון אמור להיות. כאן חשוב לציין שהלכתי במיוחד לסניף בו רכשתי את הארון כדי לראות איך אמור להראות המוצר על פי זה העומד באולם התצוגה ושלא להפתעתי, דלתות הארון שם, נסגרות כראוי.
אציין בנוסף כי כל הטכנאים שהגיעו לביתי, הגיעו ללא סולם ודרשו ממני לספק להם כיסא כדי שיוכלו לבצע את עבודתם.
הדבר בעייתי משום שהוא נוגד את האמור בחוק הבטיחות והגהות בעבודה ומציב אותי במקום בעייתי במידה והיה ניגרם נזק לאחד הטכנאים כתוצאה מעליה על הכיסא.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על ימי העבודה האבודים ותיקון \ החלפה לתקין של הארון פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה