|
|
|
|
|
|
שירות גרוע, זלזול |
נושא התלונה: |
שבת 12 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מתלה כביסה (מוט מתכת עליו מורכבים גלגלים לחבלי הכביסה) מיותר ובקשתי להחזירו לקניית מוצר אחר. מאחר והבית עבר שיפוץ "הצלחתי" לאבד את הקבלה. הפקידה בדלפק ההחזרות טענה שאין לה אפשרות להחזרה (אולי בצדק מצידה) ובקשתי לדבר עם מנהל אחראי. הפקידה התקשרה טלפונית לסגנית המנהל וקבעה לי שיחה איתה. כעת שאלתי היא זו: מדוע אני צריך לחכות 32 דקות לפגישה של דקה לבירור העניין?
כמובן שהמפגש המיוחל עם הסגנית לא יצא לפועל ואני ויתרתי. אבל עכשיו הבנתי משהו בסיסי: ככה מתישים לקוח ובורחים מאחריות. ותודה שקניתם הום-סנטר.
המקום בו התרחש הסרט הזה : הום סנטר אשדוד (ליד מגה בול)
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שפרו את השירות ללקוח. שכחתם את זה מזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|