|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהתחייבות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
הום סנטר מרכז BIG |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.7.14 הגעתי לסניף וביקשתי לרכוש פטישון מדגם TORNADO מק"ט3038705377 שהיה במבצע.נאמר לי שפריט לא נמצא במלאיאך עם אני אשלם יוכל לקבל אותו תוך 21 יום עבודה. מאחר ולא קיבלתי שום הודעה לפני 10 ימים נכנסתי לסניף ושם הצא לי לקבל מוצר אחרמאחרומוצר שהזמנתי עוד לא הגיע.סירבתי לקבל מוצר חילופי ואמרתי שאני מוכן להמתין עוד כמה ימים עד קבלת מוצר שהזמנתי ושיתקשרו אליי.מאז ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם הסניף,אחרי דקות ארוכות של המתנה קיבלתי תשובות שיבדקו ויחרו אליי.היום שוב פניתי לסניף וקיבלתי תשובה שמוצר שנמכר לי לא יהיה יותר ואליי להגיע לסניף לקבל זיכוי.שאלתי את הגב שהציגה את עצמה כי סגנית מנהלת איך מוכרים מוצר שלא קיים נאמר לי שזה לא שיחה לטלפון ואליי להגיע לסניף לקבל זיכוי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא למכור מוצר שלא קיים במלאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|