פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במתן שירות וזלזול בלקוח. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מהחברה מיטה ומזרון בתאריך מסוים. נאמר לי שהם יגיעו תוך 21 ימי עסקים, כלומר, 21 יום לא כולל שישי שבת. לקראת סוף הזמן הזה תהיתי איפה הם, והתקשרתי. המסע מטלפון לטלפון שעברתי, כולל ניתוקים בפרצוף, היה פשוט מחפיר. יום יום ניסיתי לדבר באופן נורמלי ולקבל תשובה ישירה - המועד כבר עבר, ועדיין לא הגיעה המיטה - עד שמישהו טרחה להסביר לי שהייתה טעות בהזמנה, ושיביאו לי את זה "השבוע". השירות לא היה אדיב במיוחד.
שוב לא היה ברור מתי המיטה מגיעה, ולקראת סוף השבוע שבתי והתקרתי אליהם. הפעם עזרה לי בחורה נחמדה, וסמכתי עליה שהמיטה תגיע בזמן הקרוב מאוד. אבל טלפון נוסף לחברה (זה כבר הרגיש לי כמו מרדף נוראי, שבו לא טורחים אפילו להתנצל בפני על הטעות או לפצות אותי) - הבהיר לי שמדובר בטעות. הנציגה הבאה כבר הייתה בכירה יותר ואמרה לי שהמיטה והמזרון אפילו לא בבאר שבע, הם בכלל בצפון, ושהם לא יגיעו השבוע, ושהיא לא יודעת להגיד לי מתי הם יגיעו.
עבר עוד שבוע מאז השיחה הזאת, וכלום. שום תודעת לקוח, שום דאגה לי ולמה שקניתי בכסף רב ואמור להגיע אלי בזמן מסוים שהם חתומים בו. אף לא דאגה, זירוז המייבאים, טלפונים אלי כדי להסביר. הם הרי 'הום סנטר', חברת-ענק, אז למה שתזיז להם לקוחה קטנה.

תחושת העלבון, התסכול והפראייריות מהיחס שלהם בטלפון וגם מהשירות הגרוע, פשוט מעיקות. הזמן ממשיך לחלוף והדברים שקניתי אפילו לא בדרך. זה איחור מחפיר, שלאיש שם לא אכפת ממנו.
איחור במתן שירות סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה