|
|
|
|
|
|
הפרת הסכם ושרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הום סנטר ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 11/12/4 הזמנתי 4 דלתות כולל הובלה והתקנה בסך של 4,000 ש"ח .לפי פרסום של הום סנטר . היה חשוב לי מועד אספקת הדלתות והובטח לי שזה יסופק תוך ועד ל 21 ימי עסקים . לאחר כשעה ממועד ההזמנה שלחתי בפקס את המידות של הכניסות וקיבלתי אישור טלפוני שהנתונים הגיעו להום סנטר . ביום ה 21 להזמנה ( לאחר ניכוי ימי שישי-שבת וחג החנוכה - שבהום סנטר זה לא נחשב לימי עסקים למרות שהכל עובדים כרגיל כולל הבנקים ובתי העסק ) . התקשרתי לחברה של הדלתות ואמרו לי שלא יכול להיות שהדלתות יגיעו תוך 21 ימים אלא תוך 35-40 יום ( בטופס ההזמנה כתוב במפורש 21 ימי עסקים ) . מתוך כעס רב הגעתי לסניף והמוכרת אמרה לי שזה לא בסדר וקרתה אצלהם
פשלה והיא התקשרה לחברה של הדלתות והודיעו לה שהדלתות נגמרו וצריך לחכות למשלוח מחול .
באותו יום שחזרתי הביתה ראיתי מודעה של הום סנטר בעיתון על מבצע מכירות של 200 דלתות ולי סיפרו שהדלתות נגמרו .
התעצבנתי וכעסתי עליהם נורא וביקשתי שיחזירו לי את הכסף מיידית ובמזומן . המוכרת אמרה לי שאי אפשר לשלם במזומן וזה יקח כמה שבועות . שוב כעסתי ועזבתי את המקום ואמרתי שאני יפנה לעורך דין .
בגלל בעיות רפואיות פניתי אליהם כמה וכמה פעמים טלפונית ואי אפשר היה להשיג אותם .
השיחות ומוסיקת ההמתנה נמשכו זמן רב ולאחר מכן הייתי מנותק אוטומטית וחוזר חלילה .
לבסוף העניין הועבר לטיפול בני משפחתי ועד היום לא קיבלתי לא כסף ולא דלתות .
בושה וחרפה . לא לקנות מהום סנטר . אחרי שמשלמים את הכסף אין עם
מי לדבר .
|
עיכוב כניסה לדירה |
סוג הנזק : |
לקבל את הדלתות ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|