|
|
|
|
|
|
תלונה על יחס מעליב בסניף שפיים |
נושא התלונה: |
שבת 29 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
שפיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב29 לאוגוסט בשעה 10:50 קניתי כבל חשמלי על תוף פלסטי קוד פריט 7072407308 בסניף שפיים
המחיר שהופיע בקופה לא לקח בחשבון את הנחת המועדון למרות שהקופאית טענה שהכרטיס נקלט
מכן נאלצתי לחכות 10 דקות שיגיע מישהו ממחלקת חשמל שלא ידע את המחיר ונאלצתי ללכת איתו חזרה לחנות להראות לו את השלט של המחיר
התיקון במחיר נעשה ידנית למרות שברור שהבעייה תחזור אצל הלקוח הבא
כקונה וותיק שסובל מספר רב של פעמים בנושא הנחות קופונים והנחת מועדון ביקשתי לדבר עם האחראי
הופניתי ללריסה אחראית הקופה שטענה שאין מה לעשות ואמרה שאפנה למנהל הסניף
ביקשתי לדבר עם המנהל וחיכיתי עוד 5 דקות
המנהל הגיע ובחוסר סבלנות מופגן שמע אותי. הוא פסק שהבעייה בכרטיס שלי ללא בדיקה וללא ידע.
אמרתי לו שהכרטיס עובד בכל הקניות וביקשתי שיבדוק
הוא ביחס מעליב ומזלזל פטר אותי ב"אין מה לעשות"
מבקש שתבררו את התלונה היטב ותחזרו אלי בממצאים ומה עשיתם בנושא
אני בטוח שתלונה מסוג זה לא נדירה ואני שוקל לפנות לערוץ צרכנות בעיתון או בטלויזיה אם לא אקבל תשובה מניחה את הדעת לעלבון שחוויתי
אני קונה וותיק אצלכם ומקרים כאלה יגרמו לי לעבור מיידית למתחרה שנמצא 10 מטרים באותו מתחם
בברכה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התייחסות הולמת לבעיה ותיקון הרישום בקופה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|