אי אספקת מוצר |
נושא התלונה: |
זגדון מלי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 28 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אזה"ת אילת |
כתובת: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.09.08 רכשתי בהום סנטר אילת כסאות אוכל שלא היו במלאי והוזמנו.
עד היום שהוא 09.11.08 טרם קיבלתי את המוצר. בשיחות שנערכו 4 שיחות, בכל פעם נאמר לי משהו שונה, המשאית טרם הגיעה, וזה בטיפול, ומחר יחזרו אלייך). בכל הפעמים ענתה לי מרכזנית שנתנה לי תשובות של אין עם מי לדבר כרגע, גם כשדרשתי לדבר עם מנהל, תמיד הוא איננו. היום גם ביקשתי לדבר עם המנהלת שרון הרוש ענו לי שהיא איננה, וכי העניין בטיפול. אף אחד לא עדכן אותי בתהליך הטיפול, ותחושתי היא שמשהו נרדם שם ולא מטפל בכלל.אין לי זמן אחר להתקשר ובטח שלא מתפקידי לדאוג לקבלת מוצר ובפרט ששולם בעבורו טבין ותקילין. כרגע יש לי שולחן ללא כסאות במטבח, מה שמאד מקשה עלי, כי מכרתי את הכסאות הישנים.
|
מחסור בכסאות בבית |
סוג הנזק : |
הכסאות באופן מיידי, וללא פגיעות או מוצר סוג ב כי אין להם בנמצא. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|