פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
זגדון מלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אזה"ת אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.09.08 רכשתי בהום סנטר אילת כסאות אוכל שלא היו במלאי והוזמנו.
עד היום שהוא 09.11.08 טרם קיבלתי את המוצר. בשיחות שנערכו 4 שיחות, בכל פעם נאמר לי משהו שונה, המשאית טרם הגיעה, וזה בטיפול, ומחר יחזרו אלייך). בכל הפעמים ענתה לי מרכזנית שנתנה לי תשובות של אין עם מי לדבר כרגע, גם כשדרשתי לדבר עם מנהל, תמיד הוא איננו. היום גם ביקשתי לדבר עם המנהלת שרון הרוש ענו לי שהיא איננה, וכי העניין בטיפול. אף אחד לא עדכן אותי בתהליך הטיפול, ותחושתי היא שמשהו נרדם שם ולא מטפל בכלל.אין לי זמן אחר להתקשר ובטח שלא מתפקידי לדאוג לקבלת מוצר ובפרט ששולם בעבורו טבין ותקילין. כרגע יש לי שולחן ללא כסאות במטבח, מה שמאד מקשה עלי, כי מכרתי את הכסאות הישנים.
מחסור בכסאות בבית סוג הנזק :
הכסאות באופן מיידי, וללא פגיעות או מוצר סוג ב כי אין להם בנמצא. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה