|
|
|
|
|
|
מוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
שער הכרמל - חיפה |
כתובת: |
סניף שער הכרמל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי תאורת חירום של חברת תומפסון ולאחר חודשיים כאשר התברר שבעת תקלה בזרם החשמל התאורה לא עבדה החליפו בהום סנטר את הבטריה, מסתבר באותה עת שהחליפו להרבה אנשים את הבטריה עקב פגם בייצור לטענת נציגי מחלקת החשמל . לפני שבוע שוב תקלה חשמל בביתי ותאורת החירום שוב לא פעלה. פניתי ביום 7 לינואר למדור להחזרות והם סירבו לקבל את המוצר בטענה שפגה האחריות ואין לי גם את החשבונית המקורית. טענתי היא שעל החברה להחליף את המוצר היות ולמעשה תאורת החירום לא עבדה מעולם.מבקש את תמיכתכם בנושא.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקש לפצות אותי בתאורת חירום מפירמה אחרת או לקבל זיכוי , לטענת חוסר החשבונית ניתן לאתר היום בתשלמי הויזה את ביצוע הקנייה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|