|
|
|
|
|
|
אי הגעה של מיטה וחצי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג- באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום ה- 12/3/09 רכשתי מיטה וחצי. בעת רכישת הקנייה נאמר לי כי עד 14 ימי עבודה המיטה תגיע אליי. כמו כן, עד היום ה-31/3/09 המיטה לא הגיעה ואין שום היענות ותשובה מצידם של מנהלי הום סנטר. שוחחתי עם מנהלת לקוחות ראיסה, לאחר מכן שוחחתי עם הסגנית נטלי ואף לא חזרו אליי לאחר הבטחות חוזרות ונשנות.
כל האנשים העובדדים מבטיחים ואף לא חוזרים. אני זו שתמיד יזמתי את השיחות.
החשיבות של הגעת המיטה בזמן הייתה בעניין יום ההולדת של נכדי.
האדם שעובד במחלקה ושדרכו ערכתי את ההזמנה, היה יוסוף. הוא אמר לי מפורשות: " המיטה תגיע תוך כמה ימים הכי מאוחר שבועיים".
את המיטה שילמתי במזומן.
לצערי אין עם מי לדבר בהום סנטר.
לטיפולכם אודה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|