פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה לא הוגנת, אוהבת כסף ופוגעת בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.ת. ראשון מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בבואי לקופה עם תריס ונציאני שרציתי לרכוש התברר שמחיר הקופה גבוה מהמחיר המודבק. מחיר זה אושר ע"י נציגת מכירות במדפים שאף הדביקה את קוד המוכרת שלה. הקופאית ניסתה לגרד את המדבקה, לאחריה הגיעה דיילת שנקראה לסייע וגם היא ניסתה לראות האם זאת הדבקה מקורית או זיוף. מנהל החנות היה החלטי ונמרץ בגישתו - "זה זיוף" עם מבט ק.ג.ב של "נסית לעבוד עלי?". לא התווכחתי אתו הרבה, ציינתי שזה לא הוגן ומעליב, והחזרתי כרטיס הנחות של 10% של החנות שהיה ברשותי עם יתרה של כ 1,000 ש"ח. יותר לא אכנס לרשת זאת - חמסנים ופועלים בניגוד לחוק (סימון מחירים - תמ"ת). אולי הרוויחו כמה עשרות שקלים הפעם, אך הפסידו אלפי שקלים רכישות עתידיות.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה