|
|
|
|
|
|
ניתוק טלפוני בכל פניה |
נושא התלונה: |
יום שני 06 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 5.4.09 רכשתי דבר מה בסניף ראשון לציון. ביום 6.4.09 גיליתי פגם במוצר ורציתי קודם כל לברר טלפונית. במשך שעה שלמה לא ניתן להשיג קופה ראשית דרך שרות לקוחות טלפוני. בכל פעם שסוף סוף נדמה כי ענו - בשרות לקוחות "הנדיב" מנתקים את השיחה. אחרי שעה ללא הצלחה שלחתי לסניף פקס בתלונה שלא עונים וגם אז לא הואילו בטובם ליצור קשר. ממש זילזול בלקוח.מה שבטוח שאחשוב פעמיים אם לקנות שוב בסניף הנ"ל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|