החברה מכרה מוצר פגום ומתחמקת מאחריותה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
פולג נתניה מרכז ביג |
כתובת: |
פולג נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-18.5.09,יום ב', נקנה בשעה 20:34 ציוד לגינה הכולל שולחן,6 כיסאות ושימשיה ב- 998.99 ש''ח (קוד פריט: 1213105381). בשעות הבוקר המוקדמות של ה-20.5.09,יום ד', הורכב השולחן שעשוי מזכוכית במרפסת ולאחר מספר שעות שעמד במרפסת בשמש, זכוכית השולחן החלה להתעוות ולהעלות סדקים בייחוד בחיבוריה בדפנות ואף חלקים מהשולחן פשוט התנפצו. באותם רגעים הרמנו טלפון לחנות ועובד בשם חסן הבטיח להעביר את דברינו למנהלת ושהיא תחזור אלינו באותו יום אך לדאבוננו אף אחד לא טרח לחזור אלינו ולמחרת,יום ה', התקשרנו שוב לחנות והם הפנו אותנו לשירות לקוחות (03-9687800) ועובדת בשם אורנה אמרה לנו שהחלטה מצויה בידיה ואין אחריות על זכוכית ולכן אין יותר מדי מה לעשות.למותר לציין, שמדובר בשולחן חדש שהורכב לפי ההוראות בדירה של זוג מבוגר הגר בקומה האחרונה כך שאין ספק שהשולחן ניקנה פגום.כמו כן, השולחן צולם ונציגי החברה מוזמנים בכל רגע נתון לבוא ולהיווכח למראה מוצריהם. שירות החברה לוקה בחסר בלשון המעטה והתנהגות החברה ועובדיה מבזה את שמה של הום סנטר כחברה גדולה ומצליחה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת השולחן והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|