פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במקום מוצר שהזמנתי הביאו מוצר אחר ולא מוכנים להחזיר נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
א.ת ישפרו סנטר, מתחם ONE כתובת:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 02/05/2009 ראינו בהום סנטר גזיבה(מבנה הצללה) מסיבי, צבע ירוק, 3X3, מחיר 2000 ש"ח. עשינו הזמנה, שילמנו מזומן את כל הסכום. התקשרו בטלפון לקבוע משלוח והביאו את המוצר בכעוד שבועיים. מיד ראיתי שזה לא משה הזמנתי, כבן אדם אחד הביא את הגזיבה! מוצר שאני הזמנתי מאוד מסיבי: בן אדם אחד לא מסוגל להרים משקל כזה. מיד אמרתי שזה לא הגזיבה שהזמנתי והם לקחו אותו חזרה. בעוד כמה ימים הביאו גזיבה שני אנשים, וקופסה היתה אנקית, עז חשבתי שהפעם הם תיקנו את השגיא והביאו הכל כמו שצריך ולא פתחתי את הקופסה.בן משפחה הירכיב את הגזיבה בסוף שבוע (28/5/2009), שזה יומיים אחרי שקיבלנו את המוצר. כשהוא הירכיב את הגזיבה ראינו שזה לא מה שהזמנו!!! צבע אחר(לא ירוק) וגם פחות מסיבי ממה שהיה בתצוגה. בשבת 30/05/2009 נסענו לסניף הום סנטר להסביר להם את הבעיה. מנהל סניף לא היה, במקומו דיבנו עם סגנית שלו אביבה. היא אמרה שאנחנו לא צודקים, לא היה שום גזיבה אחר, הם לא טעו, הביאו מפעם ראשונה הכל לפי הזמנה!!! אחרי שהביינו אליה את המוכר שעשה הזמנה(אנטולי) ואישר שכן! היה גזיבה אחר, אז היא הסכימה להכשיב לנו ואמרה שתבדוק את הנוסא. במשך שבוע דיברנו איתם בטלפון ובסוף הם החליתו שמוכנים לתת זיכוי לסכום 1000 ש"ח ולא 2000 שאנחנו שילמנו במזומן בקופה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את סכום מלא 2000 ש"ח פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה