|
|
|
|
|
|
מכשירים תקולים והתנערות החברה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי רכשתי מכשיר נגד יתושים המבוסס על נורות המושכות את היתושים וכך קוטלות אותם. לאחר חודשיים נשרפו 2 הנורות!! כהגעתי לסניף הם שלחו אותי הביתה להביא את הקבלה כשחזרתי שוב המנהלת בשם דשה אמרה כי אין אחריות על נורות.
ושאתלי הינה: אם אין אחריות על נורות מדוע שלחתם אותי להביא את תעודת האחריות? מדוע לטרטר את הלקוחות ולשלוח אותם מעליכם?
ושנית הם אין זמן סביר שבה מכשיר חשמלי צריך לעבוד? ולהפנות אותי לשורה בתעודת האחריות שפוטרת אתכם מזה זה לא רציני וגם לא שירותי. הם אתם מוכרים סחורה שאחרי חודשיים מתקלקלת? תשקיעו במוצרים איכותיים.
הרבה זמן לא הצליחו להרגיז אותי ככה, רמת השירות התקדמה פלאים ורק הום סנטר מדשדש מאחור עם טרטור הלקוחות
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|