אי ביצוע הזמנה, יחס מזלזל, אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מקלחון וארון אמבטיה מדגם "ליאנה" בהום סנטר בכפר סבא. נאמר לי שהארון לא נמצא במלאי וביקשתי לקבל את הארון שבתצוגה. הכיור שלו היה פגום ונאמר לי שאפשר לספק את הארון ולצרף אליו כיור זהה מסניף אחר. רכשתי את המוצרים. נאמר לי כי ייצרו איתי קשר תוך יום-יומיים לגבי האספקה. כעבור שבועיים שלא יצרו איתי קשר, התקשרתי לסניף. לא הייתה תשובה בכל שעות היום ובכל השלוחות של הסניף! בלית ברירה ביטלתי את העבודה למחרת ונסעתי לסניף. הופניתי למנהלת שאמרה שמעולם לא שמעה על ההזמנה המיוחדת שביצעתי, כלומר מאז הרכישה שלי לא נעשה דבר על מנת לספק את המוצרים. המנהלת התנצלה והבטיחה שתטפל בזה אישית ותתקשר אליי עוד באותו יום. עברו שלושה ימים ולא יצרו איתי קשר. שוב איני מצליח לקבל מענה בטלפון, שוב אני נאלץ לבטל את העבודה ולנסוע שוב לסניף. מדובר בנסיעה ארוכה, בזבוז זמן ודלק, שלא לדבר על הנזק הכספי בהפסד ימי עבודה. וכל זה כדי שאגיע לסניף ושם יאכילו אותי שוב בהבטחות שווא. חשוב לציין כי גם את המקלחון, שנמצא במלאי, לא קיבלתי. העניין גורם לי עוגמת נפש רבה מאד ואני מעוניין לתבוע את הרשת.
|
עוגמת נפש, נזק כספי ובזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
אספקת המוצרים לאלתר או פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|