פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מטבח לקויה שלא על פי התוכנית נושא התלונה:
לב אמילי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
שער הכרמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/2 רכשתי מטבח שעוצב ותוכנן על ידי המעצב רפאל מסניף שער הכרמל חיפה.
בתאריך 28/4 הגיעו להרכיב את המטבח. מס' הזמנה של המטבח 72601447
התגלו עד כה 3 בעיות טכניות:
1) גובה ארונות עליונים במטבח אינו שווה, יש פער של 4 ס"מ ב-2 ארונות(ארון מעל מקרר ובארון ה BuiltIn).
2) בארון מעל המקרר יש בליטה וסטיה של המדף בפינה הימנית העליונה.
3) בעיה חדשה שנוצרה בתאריך 26/6 – בזמן פתיחה של מגירת ה - BuiltInהמגירה התפרקה, תקלה זו תוקנה לאחר חודש!.

ב 12/5 הגיע יועץ שירות לקוחות ממחלקת מטבחים שרשם דו"ח מפורט.(ראה דוח ביקורת מס' 3504 ׂמאז היו שיחות טלפוניות עם מירי ממחלקת מטבחים שקישרה בינוי ובין חגי המנהל הטכני.
שוחחתי רבות עם בחורה בשם מירי ממחלקת המטבחים. בתאריך 20/6 הגיע חגי המנהל הטכני לביקור במטבח בדירה, אולם הפתרונות שהציע לא מקובלים עליי אלה היו בעיקר פתרונות קוסמטיים :
הוא הציע שיתקינו לי לייסט של 8 ס"מ מעל BuiltIn ומעל שאר המטבח לייסט של 4 ס"מ - פתרון של טלאים מסוג זה לא היה מקובל עליי וסירבתי.
הוצע עוד פיתרון- לחתוך את הקרמיקה ב4 ס"מ, היות וזה פוגע בדוגמא של האריח של הקרמיקה, גם פתרון זה לא היה מקובל עליי, וסירבתי כי לא רציתי שיפגעו לי בקירות ובקרמיקה שעליהם שלמתי את מיטב כספי לקבלן.
ברור לי שאם הייתי ניגשת לנגר באופן פרטי הוא היה פותר לי את הבעיה כמו שאני רוצה ומצפה.
למחלקת המטבחים אין יכולת לספק לי BuiltIn כמו שסוכם בחוזה בינינו.
לאחר פניות רבות ,ולאחר 4 חודשי טרטור, שוב הגיע יועץ שירות לקוחות והציע לי
או לקבל פיצוי כספי מהמנהל הטכני חגי או לחשוב על עבודת טלאים ,לפרק את הBuiltIn ולעשות אותו בשני חלקים במקום כיחידה אחת.
המנהל הטכני הציע לי פיצוי של 300 שח בתווי קניה. סכום מגוחך. לאור עלות
המטבח שעלתה לי 21000 שח.
סירבתי לסכום המגוחך הזה. אני עד עתה ממתינה לתיקון המדף ולפגישה עם המנהל הטכני כדי להסדיר פיצוי כספי הוגן והולם. כל פניותיי הטלפוניות שהמנהל הטכני ייצור איתי אישית קשר עלו בתוהו.
להלן מס' דרישות:
1) אני דורשת החלפה מיידית של המדף הלא תקין.
2) פיצוי כספי הולם , לא 300 ש"ח תווי קניייה, זה בזיון.
3) אני דורשת שכל פגישה ביני ובין נציגי מחלקת מטבחים יתועד בדו"ח/בכתב ולא רק בשיחות טלפוניות.דבר זה לא נעשה עד עתה.

חברת הום סנטר מצטיירת בעיניי כחברה סוג ב אם היא כך מתיחסת בזלזול ומורחת את הטיפול ביותר מ4 חודשים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה