פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בנושא החזרה/החלפת מוצר נושא התלונה:
וקנין יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

א.ג.נ


הנדון –תלונה בגין שירות גרוע והתייחסות משפילה


אני , וקנין יניב , לקוח של הום סנטר מזה תקופה ארוכה . בנוסף ומתוקף תפקידי כמנהל אחזקה של חברת הייטק אני רוכש מהם גם כקבלן מורשה מועדון .
חשוב לי להדגיש את נוחות וחוויית הקניה אצלהם.
קרה מקרה בו רכשתי באופן פרטי 2 פחי צבע במבצע 1+1 5 ל' כ"א , אחד לבן והשני מגוון .
לצערי , הצבע המגוון שרכשתי אינו התאים לגוון שביקשתי , את זה שמתי לב כאשר התכוונתי לצבוע את הבית ( כשבוע לאחר הקניה ) .
ניגשתי לחנות ממנה רכשתי את הצבע ולטענתם אין מחליפים צבע מגוון . לאחר דרישתי הפנו אותי למנהל תורן שאמר לי שאני ישאיר לו את הצבע והוא יבדוק מה ניתן לעשות בנדון .
מנהל התורן לקח את פרטי האישיים כתב על מדבקה והדביק על מכסה פח הצבע , בנוסף אמר שיצרו איתי קשר ממח' שירות לקוחות , יש לציין שלא קיבלתי שום אסמכתא להשארת פח הצבע במקום .
לאחר כחודש של המתנה לשיחה משירות לקוחות יצרתי בעצמי קשר עימם וניסיתי לבדוק את סטטוס הטיפול אך ללא אסמכתא הם לא יכלו לעזור . הפתרון היחיד מבחינת שירות הלקוחות , בחורה בשם דינה , היה להגיע לסניף ולזהות בפני שירות הלקוחות בסניף את מנהל התורן שאצלו השארתי את הצבע , כך עשיתי .
הגעתי לסניף , פניתי לשירות לקוחות ובאמצעות עובדי המקום שזכרו אותי מהביקור שלי הקודם עזרו לי לזהות שמדובר בעובד בשם יעקוב בכר שאינו עבד באותו רגע .
משירות הלקוחות בסניף , בחורה בשם דריה , הודיעו לי שלמחרת!!! ייצרו איתי קשר ויעדכנו אותי בבאות . חיכיתי כשבועיים !!!לשווא . הגעתי בעצמי לסניף , כועס מאד .
ביקשתי לדבר עם שירות לקוחות שהפנתה אותי לקב"ט שהפנה אותי לסגן מנהל שהפנה אותי חזרה לשירות לקוחות שהפנתה אותי למנהל הסניף שניסה לאמת אותי מול יעקוב בכר , אחר כך החזיר אותי לשירות שהפנתה אותי לרכז מח' עיסקית שאמר ש"אין לו זמן להתעסק בשטויות האלה " והפנה אותי להנה"ח בסניף שהפנתה אותי למחלקת צבע בשביל להביא לה את המק"ט .......
בקיצור , תסכול אחד גדול !!!
הגעתי למח' צבע , שם , ראוי לציין לטובה את היועצים שבאמת ניסו לעזור . בין אין ספור טלטלות וחיפושים ולאחר שאני בעצמי נברתי במדפים של המחלקה הפלא ופלא !!! נמצא שם פח הצבע !!!
פה התחילו כל הגימגומים של כל אותם עובדים המעורבים והשקרים של אותם אנשים התחילו לצוף .

ראשית , אני מעוניין לציין לטובה את שני יועצי הצבע של טמבור : חאלד וסלים .
שנית , אני מעוניין לציין לרעה את : יעקוב בכר – המנהל התורן
קובי – מנהל הסניף
דריה – שירות לקוחות בסניף
דינה – שירות לקוחות
אבי שחר – רכז מחלקה עיסקית

ראוי להדגיש שלבסוף ניתן לי זיכוי בגין אותו פח אך לצערי איני רואה בזאת כפיצוי .
אני מצפה לפיצוי הולם לאחר כל הטרטור , זמן יקר , שיחות טלפון ובעיקר יחס משפיל .





תודה

עוגמת נפש סוג הנזק :
ראוי להדגיש שלבסוף ניתן לי זיכוי בגין אותו פח אך לצערי איני רואה בזאת כפיצוי . פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה