פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחלפת ואו ביטול עסקה של מכשיר סלולרי פגום נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת לפני 4 ימים רכשתי מכשיר סלולרי מהום סנטר בסניף איילון. המכשיר תקין חוץ מהאותיות בעברית שעל הלחצנים. האותיות צרובות בפלסטיק בצורה כזו שבאור יום הן בקושי ניתנות לקריאה ובשעות ערב האותיות ברובן נעלמות ולא ניתנות לקריאה. מה שאומר ששליחת מסירונים ניתנת רק בתנאי אור טובים. בנוסף נאמר לי שיש במכשיר אפשרות לגלישה מרשתות WIFI והדבר לא נכון, גלישה ניתנת רק דרך הספק הסלולרי במכשיר 6220 של נוקיה אותו רכשתי. עוד בחניה בצאתי מהסניף ראיתי את מצב האותיות ונכנסתי להחליף את המכשיר ונמסר לי שהוא היה האחרון ושכדאי שאחזור מחר. למחרת שוב אותה התשובה ולמחרת כשביקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שמגלל חוק של משרד הבריאות מגלל שכבר דיברתי מהמכשיר "המכשיר כבר הוציא קרינה אליי ולא ניתן להעביר אותו למישהו אחר!!!" שאלוהים יעזור.... לפחות אם לא הייתי יודע שדיברתי מהמכשיר עוד בחנות מול המוכר כדיי לשמוע את עוצמה של הקול במכשיר ואז אמרתי שאני אחזור מאוחר יותר כמו שברור שעשו לפחות כמה לפני ורק מאוחר יותר באמת חזרתי... אוליי עוד הייתי קונה את השטות שנאמרה לי. מיותר לציין שבשרות לקוחות בשעות האחרונות כולם אבל ממש כולם עסוקים ומבקשים להשאיר הודעות כפי שהשארתי כבר כמה ובסניף כמובן מפנים אותי להנהלה בטלפון!!! ואני שואל ... איך אני מבטל?
עלבון סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה