פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שאזל מהמלאי ואי הספקת מוצר שהוזמן במקום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.11.09 רכשתי מקלחון של חמת מקלחונים בהום סנטר געש.
הובטח כי המוצר יסופק תוך 14 יום. לאחר בערך שבוע הגיע בודק למדידה לפני התקנת המקלחון. שלושה ימים לאחר המדידה התקשרו מחמת מקלחונים ואמרו שאין את המקלחון ושהוא אזל ושיש לחכות חודש למקלחון של הזמנתי, למרות שמדובר במקלחון סטנדרתי. שירות הלקוחות מתחת לכל ביקורת במיוחד רימה וירדנה שהיא אחראית שירות הלקוחות אך לעולם אינה נמצאת או חוזרת ללקוח. לאחד המון נסיונות וחוסר התייחסות ב 19.11.09 הלכתי שוב להום סנטר כדי להחליף את המקלחון כדי לבחור דגם חדש וכמובן להוסיף עוד כסף. אך גם המקלחון הזה אינו מגיע
כבר עבר למעלה מחודש ואני עדיין מחכה למקלחון דיברתי גם עם אריק משירות הלקחות של חמת שהואיל בטובו לדבר איתי לאחר שכל היום היה בהפסקת צהריים
ועדיין המקלחון לא מגיע
הכסף כבר שולם לפני חודש וכבר אין לי למי לפנות!!!
אנא אל תקהו חמת מקלחונים, עוד דורשים 300 שקל על ההתקנה והשירות ממש מתחת לכל ביקורת.!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה