פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות בחשבון ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון אני וחברי קנינו שטיח ומספר מוצרים לבית. קיבלנו עבור השטיח הנחה ונדרשנו לשלמו בקופה. למרות שקיבלנו פתק המורה לקופאית על אופן התשלום בכל זאת חכינו כרבע שעה עד לבירור המחיר. בנוסף, מוצרים שאמורים להיות ב-50% הנחה תומחרו במחשב במחיר מלא. לאחר שהפננו את תשומת הלב של הקופאית הדבר הצריך בדיקה נוספת שערכה גם היא זמן לא מבוטל. בסיום לאחר שבדקנו את החשבון גילינו טעות נוספת על טפט להדבקה שאמור גם הוא להיות במבצע אך חויב במחיר מלא.
כאשר הפנו אותי לקופה הראשית לקבל זיכוי מנהל הסניף אף לא התנצל על החיוב בשוגג, ובמקום זאת רץ למדפים ומיהר לקחת את כל המוצרים שהיו במחיר מבצע. אמרתי לו שברשת שמכבדת את עצמה כמו הום סנטר לקוח לא אמור להיתקל בטעויות חיוב שכאלה שאמורות להיות מוזנות למחשב וגם בהנחה שטעויות כאלו קורות יש צורה להתנצל גם על הטעויות וגם על הזמן הרב שכל הפרוצדורה לקחה. אני לא בן אדם קטנוני, אך כאשר סמנכ"ל המקום- מר משה קישלס, לא מתנצל ומתייחס בצורה פוגענית ללקוחות, אז אני לא מוכנה לשתוק. אודה לכם אם תוכלו לטפל בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה