פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איומים בצד מתקיני החברה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ביל"ו קריית עקרון כתובת:
צומת ביל"ו קריית עקרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.11.09 קניתי מהום סנטר סניף צומת ביל"ו (קריית עק'רון) מיטה וארון. המיטה הגיעה שבוע לאחר מכן במצב מצויין. את הארון הביא שבוע אחרי מתקין מחברת התקנה אחרת מזו של המיטה. אחת הדלתות בארון לא הייתה תקינה, הארון הגיע במצב מלוכלך ומשופשף בפינותיו, המתקין הבטיח לחזור כעבור שבוע להחליף את הדלת. לאחר שיחות ממושכות עם המתקינים שהבטיחו להחליף את הדלת הפגומה ועם הסניף עצמו, על איכות הארון שלא הייתי מוכנה לקבל, חזר אותו המתקין עם מתקין נוסף בכדי להחליף את הדלת ולבדוק מהם הפגמים האחרים בארון. המתקין אכן החליף את הדלת וסנוסף החליף עוד מגירה שהייתה משופשפת. תוך כדי שיחה עם המתקין, עוזרו (שלא היה נוכח בהתקנה הראשונה ובעצם לא היה צורך בו בשביל להחליף דלת בודדה) החל לדבר אליי בצורה מזלזלת ולעשות "צחוקים" ולהסתודד עם המתקין הראשי. הרגשתי מאוד לא נוח בביתי כאשר אני בחורה צעירה ולפני עומדים 2 גברים מבוגרים ומסתודדים וביקתי מהעוזר של המתקין לצאת מביתי. העוזר לא הסכים לצאת ואף החל לדבר אליי בנימה מאיימת ואמר לי לסתום את הפה בשפה הרוסית (מעצם היותי רוסיה) כאשר המתקין הראשי לא מבין רוסית. ביקשתי ממנו הפעם בתוקפה לצאת מביתי מייד! וההוא נעמד מעליי בעמידה מאיימת (הוא היה גבוה ממני בהרבה) ואמר לי שוב "אמרתי לך לסתום את הפה" שוב ברוסית. לבסוף הוא ייצא מביתי, למזלי אמי גם כן הייתה נוכחת וראתה את המתרחש. התקשרתי מייד לסניף והתלוננתי עליו, בסניף דיבר איתי אדם שמבצע הזמנות עבור הלקוחות, הרגיע אותי, אמר שהנושא יטופל ושמגיע לי פיצוי על עגמת הנפש שעברתי בביתי שלי. שבוע לאחר מכן התקשרתי אליו לשאול מה קורה בקשר לעובד הזה ובקשר לפיצוי שלי והוא ענה לי שאין לו תשובה בשבילי. כך גם היה אחרי עוד שבוע. לבסוף התקשרתי שוב לסניף הום סנטר וביקשתי לדבר עם המנהל. בשיחה שלי עם המנהל הבנתי שאותו עובד כנראה פוטר, אך לא מגיע לי שום פיצוי מכיוון שאלו הם מתקינים מחברה שעובדת עם הום סנטר ולא הום סנטר עצמו. לאחר שהתעקשתי ואמרתי שביצעתי את ההזמנה וקניית הארון מהום סנטר ישירות, כל מתקין שמגיע לביתי לבצע התקנה, הוא מטעם הום סנטר ולכן עליהם לשאת באחראיות. המנהל אמר שיבדוק את העניין ויחזור אליי בהקדם האפשרי. מזה חודש שאף אחד לא חוזר אליי. שום פיצוי לא קיבלתי. מה שכן נשארתי איתו זוהי חווית הקנייה מלוות האיומים של הום סנטר. לאן עליי לפנות כדי לקבל את מה שמגיע לי?
עוגמת נפש סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה