פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
א. תעשיה ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי כסא מנהלים בהום סנטר ב1346 ש"ח
לאחר כמה חודשים המושב החל להתקלף ולא היתה שום סיבה לכך כי הכסא לא היה חשוף לשום תנאי מזג האויר או התעללות כלשהי מצידנו. הובטח לנו שהמושה הינו מעור.
לאחר שהבאנו את הכסא לשם עם החשבונית הם לקחו אותו לבדיקה והובטחה לנו תשובה אחרי שבועיים וכמובן זה לא קרה רק אחרי חודש של טלפונים אליהם קיבלנו תשובה שיעלה לנו 140 שח לתקן את הכסא. נתנו לנו טלפון ליצור קשר עם הספק שלהם ולסגור את זה איתו למרות שלדעתי עלינו להתנהל רק מול הום סנטר כי הרכישה היתה אצלם! הספק אמר שהחיוב הוא 150 שח פלוס מעמ ורק לאחר ויכוח הוא הוריד את הסכום ל140 כפי שטענו הום סנטר. הם דרשו את התשלום מיידית בטלפון אחרת הכסא לא יתוקן למרות שגם פה לדעתי הום סנטר היו צריכים לגבות את התשלום מאיתנו כשאנחנו באים לקחת אותו, הספק אמר שעלינו לאסוף את הכסא מחולון - רהיטי הכוח למרות ששוב הרכישה היתה מהום סנטר ולא מהם לכן אנחנו לא אמורים לתקשר עם הספק בכלל! איך חברה כזו גדולה מספקת שירות כזה מעפן? אני פשוט לא מבינה למה היינו צריכים לעבור את המסכת הזאת בגלל מוצר שהיה פגום מלכתחילה?
כספי סוג הנזק :
תיקון ללא תשלום פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה