פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר בקופת הום סנטר נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 4, א.ת. חדש ראשל"צ כתובת:
הום סנטר ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 29.3.10 בשעה13:30 הגעתי לקופת הופ סנטר כדי לרכוש מספר מוצרים בסך של 220 ש"ח ( אוהל, מנגל, כסאות...). הגעתי לקופה מרובעת כזאת שנמצאת הסוף החנות ( מאחורי קופות מהירות 1,2 ) . אבא שלי הוא חבר מועדון עסקי בהום סנטר ואני תמיד קונה שם שאני באה עם מספר תעודת זהות שלו. הגעתי לקופה, ביקשתי מהקופאית שתוציא לי את מספר הכרטיס כי איבדנו אותו ושבאתי עם ת.ז של אבא שלי. הקופאית אמרה שבשום פנים ואופן היא לא מסכימה, ניסיתי להסביר לה כי אני קונה בצורה הזאת כבר שנים. לאחר סירובה בתוקף ובצורה מאוד לא מכובדת ושירותית, ביקשתי לקרוא לאחראי - גם לזה הקופאית סירבה ואמרה שלא משנה מה האחראי יגיד היא לא תבצע זאת. התעקשתי לקבל אחראי לאלתר והמתנתי כרבע שעה, ולא הגיע שום אחראי- הקופאית לא קראה לו. המשכתי להתעקש אני מעוניינת לקבל אחראי לבסוף נכנעה הקופאית מעקשנותה הבלתי מוסברת וקראה לאחראי מחלקת העסקים אייל שמו. האחראי היה מאוד שירותי ומקסים בצורה יפה אימת איתי את הפרטים של העסק של אבא שלי ורשם לי על הפתק שלי את מספר הכרטיס שיהיה לי להבא. עם צאתו מהקופה הוא ביקש מהקופאית לעשות לי הנחה, אך גם לו היא לא ענתה. הוא ביקש ממנה שוב בטון ברור יותר - והיא ענתה בסדר בצורה מאוד עצבנית. עם צאתו הקופאית חטפה מידי את הפתק שלי עם מספר הכרטיס וזרקה לפח ואמרה שלא מגיע לי הנחה, ביקשתי את המספר כרטיס שלי מאחר וזה אישי ואני לא מעוניינת שזה ישאר אצלה, אך ברוב חוצפה היא לא הסכימה. ( יש לציין כי לקוחות שהיו בתור מאחורי היו ממש בשוק מהתנהגות הקופאית) ביקשתי לקרוא לאייל שוב וגם לזה היא לא הסכימה וקראה לאחראי אחר. שהגיע אחראי אחר שהוא בכלל חוצפן אף יותר ממנה, הוא לא הסכים כלל לדבר איתי והוא הקופאית התחילו לרכל על הבחור המקסים אייל שעזר לי. אמרתי להם שהבעיה שלהם זה לא אייל, כי גם אם הוא לא היה מסכים לי הייתי מקבלת את זה כי הוא לפחות דיבר אלי בצורה מכובדת ושירותית ולא זלזל בי כמו ששניכם עשיתם. ניסיתי מספר פעמים לבקש מאחראי אם הוא יכול לרגע להקשיב לי אני רוצה שניה לדבר איתו,אך הוא פשוט עמד לידי ולא פצה את פיו הוא והקופאית התחילו לשמיץ את אחראי מנהל מחלקת עסקים והבחור אמר שהוא ידאג לזה אייל "ישלם על זה את הדין". מאחר וממש לא רציתי לסבך את הבחור על שבסך הכל הוא היה שירותי החלטתי פשוט לצאת מהחנות בבושת פנים. אני חייבת לציין שהושפלתי בצורה נוראית, הקופאית דיברה אלי בחוסר כבוד מוחלט, המנהל שהתעלם ממני ונתן לי לדבר לאויר. ממש הרגשתי התנכלות מצד הקופאית כי אייל אמר לה כן לבצע לי הנחה. והחטיפה של הפתק מהיד איך שהוא הלך היתה ברברית. אני אציין כי מאחורי בתור עמדו זוג שרצו על מוצר בודד ( בטריות) ואותה קופאית אמרה להם שילכו לקופות 1 ו2 כי היא לא קופה מהירה, הם אמרו לה שהם רוצים לעמוד פה כי רק אני עמדתי לפניהם. והיא דיברה אליהם גם בצורה לא יפה שקופה לא מהירה וגם הם התעצבנו על הקופאית פלטו קללה והלכו. שירות כזה עושה שם רע למקום גדול מכובד. מילא קופאית שמתנהגת ביחס לא נאות אני יכולה להבין אבל גם מנהל כזה. אשמח מאוד לקבל התייחסות מצד הנהלה שאולי יצליחו לשפר את התדמית השלילית שנוצרה עקב 2 עובדים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מה שתראו לנכון. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה