פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, ערב חג הפסח, הלכתי לרכוש בסניף הום סנטר בתלפיות דוש.
ראיתי מגוון גדול, וכאשר פניתי ליועץ - הוא המליץ לי לרכוש את הדוש של "הום סנטר"
גם כאן היו מגוון סוגים. התלבטתי ולבסוף החלטתי להוסיף עוד 30 שקלים מעבר לעלות המוצרים המקבילים, ולרכוש ב99.99 ש"ח דוש שיש בו 5 מצבים, של מסז'ים שונים. מהם פחות התלהבתי, אך התלהבתי דווקא מהאופציה הייחודית בדוש של הום סנטר - מצב בדוש, בו אפשר לעצור את זרימת המים לחלוטין, ללא סגירת הברז. זה נראה מאוד נוח במיוחד כאשר מקלחים ילדים. כך ניתן להפסיק את הזרימה, לסבן, ולפתוח את הזרם שוב, כאשר מעלות החום של המים כבר מכוונות כרצוי.

לצערי, כאשר פתחתי את הדוש והתקנתי אותו - גיליתי שמצב זה לא קיים!
זאת אף על פי שישנו ציור בצד ציורי זרימות המסז' המראה כי אין זרימה, ולידו כתוב! מצב סגור!. וגאשר שאלתי את היועץ הוא אמר מפורשות שיש אפשרות לעצור את זרימת המים מן הדוש בלי לגעת בברז!

אני יודע, זו נשמעת תלונה מטופשת. ולכאורה, מה זה חשוב.
אך העניין הוא עקרוני! לא יתכן שתטעו את הצרכנים ותתארו את המוצר עם תכונות שלא קיימות בו. זה לא ישר. [מה גם שהוספתי על כך כ-30 ש"ח.]
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא על הדוש, אע"פ שפתוח [בגין הטעיה] ותיקון ההטעיה על אריזות המוצרים פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה