פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריהוט גינה לא תקין- שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה כתובת:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בסניף הום סנטר באור יהודה, ריהוט גינה בשם 'נאדיה'. לאחר הרכבת השולחן גילינו כי השולחן מתנדנד, בבדיקה גילנו כי אורך 3 רגליים הוא 70 ס"מ וארך הרגל הרביעית הוא 69 ס"מ. בנוסף בכסאות היו שריטות רבות וההלחמה בכסאות ובשלוחן נעשתה בצורה מרושלת ביותר.באותו היום התקשרנו לחנות , מכיוון שהמנהל לא היה בקשתי שיחזרו אליי. ביום שלישי ( כעבור 4 ימים ) , כאשר לא קיבלתי מענה מהחנות, התקשרתי שוב, סגן המנהל שוחח עמי, שיחה שהייתה מאוד לא נעימה, טען שיש בעיה באופן ההרכבה שלנו ואם יש בעיה אנחנו יכולים להחזיר את המערכת לחנות. הסברתי שאין לנו אפשרות לעשות זאת, על מנת להביא את הריהוט שאלנו את מכוניתה של אמי ובנוסף כעת שהשולחן מורכב אין אפשרות להכניסו לרכב. בקשתי לשוחח עם המנהל. למחרת כאשר מנהל החנות שוב לא חזר, התקשרתי פעם נוספת לסניף,
שוחחתי עם מנהל הסניף, עמי, שהתייחסותו הייתה גסה מאוד וגם הוא נתן לי את אותה תשובה.
בצר לי פניתי לשירות הלקוחות של הום סנטר, אשה אדיבה בשם דבורה ענתה לי ולאחר שיחה עם מנהל הסניף אמרה ששבוע הבא יגיעו לבייתי על מנת לבדוק את הריהוט. כאשר עבר שבוע ונציג לא הגיע , התקשרתי שוב אמרה שתבדוק זאת ומאז לא חזרו אליי.
,אני מתוסכלת , כועסת ומותשת ממאבק זה. חיכיתי זמן רב לקנות מערכת ריהוט למרפסת וכעת אני מתקשה להנות ממנה. אשמח לעזרתכם.
החלפת מערכת הריהוט ע"י שליח של הום סנטר. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה