|
|
|
|
|
|
יחס מגעיל ללקוח< |
נושא התלונה: |
בנגייב אנה |
שם/כינוי: |
יום שני 17 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסניף הום סנטר - מגדלי תל אביב - יש עובדת בשם אנה גולדין - שלא יודעת לטפל בלקוח ולתת שרות ללקוח.
העובדת- אשה אנטיפטית , שמדברת עם לקוח בטונים גבוהים ובאגרסיביות . עושה מלקוח מטומטם !!!
קרה לי אישית להתקל בה וגם לחברה שלי לעבודה ושתינו קיבלנו יחס גרוע ואגרסיבי.
אנחנו בוודאות לא נגיע יותר לסניף הנ"ל ונשתדל להמנע מלהגיע לסיפים אחרים של הרשת ונשתדל להפיץ את זה לכמה שיותר אנשים .
כי אם רשת מחזיקה עובדת שלא יודעת לתת שירות - כנראה שהלקוח בכלל לא חשוב לה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול מיידי של העסקה והתנצלות של העובדת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|