פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות ואחריות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/11/09 רכשתי בסניף עקרון מפוח עלים חשמלי 2500W מתוצרת יונדאי. המפוח ניתן להפעלה ב-2 מהירויות: רגילה וגבוהה.

לאחר שימוש ללא תקלות של כ-6 חודשים הופיעה תקלה – המכשיר עובד במהירות הגבוהה ב-2 מצבי ההפעלה.
ב-14 למאי מסרתי את המכשיר לתיקון בסניף ראשל"צ.

מאז ועד היום אני מנסה לברר מידי פעם, ללא הצלחה, מה סטטוס התקלה. בכל פעם אני מקבל תשובה לקונית: "כשהמכשיר יגיע נודיע לך".
אבקש לציין, כי זמן המענה לטלפון בסניף ראשל"צ הוא ארוך במיוחד, כ-10 דק' בממוצע. ולרוב לא ניתן להשיג את האחראית לנושא תקלות ששמה דאריה.

ביום שישי שעבר (11/6) הגעתי באופן אישי לסניף ודאריה הטריחה את עצמה סוף-סוף למחסן וחזרה למרבה ההפתעה עם מכשיר דומה למכשיר שמסרתי לתיקון וטענה כי המכשיר תוקן.

כאשר בחנתי את המכשיר התברר לי כי זה מכשיר מדגם אחר (אומנם של יונדאי), בעל ווסת אלקטרוני (המכשיר שרכשתי הוא ללא ווסת), מצב הפעלה יחיד ועוצמה של 2700W.
הפנתי את תשומת לב מנהל הסניף (קובי?) והוא השיב: "נבדוק הנושא".

בינתיים פניתי בעצמי למנהל "עשינו עסק" (הספק של מוצרי יונדאי) ולאחר בירור הנושא הוא הסכים כי אכן סופק לי מכשיר אחר אך הבטיח כי אקבל מכשיר חדש במקומו.

מהום סנטר עדיין לא חזרו אלי.
עוגמת נפש, טרטור סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה