|
|
|
|
|
|
איחור באספקת מטבח |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף געש |
כתובת: |
סניף געש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יוני הזמנו מטבח בסניף געש,
הסברנו לנציגת המכירות כי יש לנו ילדה נכה קשה והיציאה מהבית לצורך השיפוץ מאוד קשה לנו, התנינו על כן את ההזמנה בקבלת המטבח ב25/07/2010.
הבטיחו לנו כמובן שהכל יהיה בסדר, לפני כשבועיים התקשרנו והודיעו לנו כי המטבח יגיע ב24/07/2010, שמחנו וסיימנו את השיחה בתודה. מאוחר יותר כשהסתכלנו בלוח השנה התברר לנו שהומעד הנ"ל הינו שבת. אז המשכנו לנסות ולקבל תשובות ושוב ושוב הבטיחו שיחזרו אלינו.
בעת הזמנת המטבח וביצוע התשלום, הסברנו והדגשנו שוב ושוב שאין לנו אפשרות לשהות מחוץ לבית מעבר למועד מסויים - על כן ההתקנה במלואה חייבת להיות בלוח זמנים מוגבל, כך לצערנו הם האפשרויות שלנו במגבלות המשפחה שלנו. תחושת הזלזול הבלתי פוסקת לא מרפה. אין מענה. אין תשובות. אנא, זקוקים לעזרתכם.
|
ונזק כספי ומשפחתי |
סוג הנזק : |
התקנה מהירה ויעילה בדיוק כפי שהובטח - או לחילופין החזרת הכסף וביטול ההזמנה באופן מידי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מירי סלמן- צרופה |
שם ותפקיד: |
שלום,
מבדיקת הפנייה מול הגורמים הנוגעים בדבר, במח' המטבחים שלנו, עולה כי,
הרכיבו אצלם את המטבח ביום שני 26.7 – יש גמר עבודה.
בברכה,
שרות לקוחות
הום סנטר
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|