פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של מיכאל מנהל סניף רעננה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב15.7 קניתי מנורה בסניף הום סנטר רעננה כיוון מבלי שפתחתי את האריזה ביקשתי להחליפה בשבת בערב בסניף שבעת הכוכבים. בשירות הלקוחות מילאו את הפרטים לזיכוי אך לפני שמסרו לי אותו פתחו את המוצר כדי לודא שהוא תקין ואז להפתעתינו גילינו שהקופסא ריקה ממוצר אך מלאה בשקיות.אין צורך לתאר את חוסר הנעימות שחשתי יום למחרת ניגשתי לסניף ברעננה כדי לפתור את הבעיה ואז נתקלתי במנהל חנות בלי כל גישת שירות היחס שלו היה כאילו גנבתי והא תפס אותי על חם.הוא אמר לשות לקוחות מבלי בכלל לפנות אלי למרות שעמדתי שם , שמתפקידי היה לבדוק אם הקופסא ריקה לפני שעזבתי את החנות. ציינתי ו שעשיתי קניה גדולה ולא פתחתי כל קופסא בכדי לבדוק וגם בסופר אנני פותחת את קופסאת הקורנפלקס בכדי לבדוק את תכולתה הוא אמר שיש צורך להמתין למחרת שהקב"ט יבדוק אם הקופסא הינה של המוצר בתצוגה הבהרתי לו שיש לי צורך דחוף במנורה כיוון שהזמנתי חשמלאי למחרת להתקין לי את שאר המוצרים שקניתי והזמנה נוספת שלו תעלה לי יותר ובנוסף אנני מגיעה לקניון לעיתים קרובות הוא פשוט הלך מבלי להתייחס אלי.
יום למחרת אחרי כחמישה טלפונים טרחה המוכרת להודיע לי שאכן נמצא שזוהי קופסא של המוצר מהתצוגה ואני יכולה לבוא לקחת חדש ביקשתי לדבר עם מיכאל מנהל הסניף אך אמרו לי שהוא אינו מעוניין לדבר איתי (עסוק ,יחזור אליך ואין לו יותר מה לומר לך)ביקשתי שלפחות יתנצל על היחס המחפיר שלו אך הוא ממשיך להתעלם ממני וטוען דרך הנציגות שאין לו מה לומר לי מלבד שאגיע לקחת מנורה חדשה .

יש לציין שהטעות היא של הסניף שלא טרח לפנות קופסא ריקה .

עוגמת נפש,נזק כספי סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה- שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מבלי להיכנס לעובדות הנטענות ע"י הלקוחה, רשת הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לשמה הטוב ולמתן יחס ושרות אדיב ומכובד ללקוחותיה הרבים, מצרה על תחושותיה של הלקוחה, שנגרמו לה בעקבות המקרה.
מברור עם הסנטר עולה כי, מיכאל, מנהל תורן התנהל מול הלקוחה והסביר לה כי , היות והקופסה ריקה עליו לבדוק עם הקב"ט ומנהל הסנטר.כאשר הנושא הועבר למנהל הסנטר. גם מיכאל שמו, הנושא נבדק על ידו ועל אף שלא נמצא עודף מלאי ,בחר לתת ללקוחה מנורה.המבצע היה לרכישת 1+1 ולא ניתן לקבל זיכוי על 1 .
אנו מתנצלים על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה ללקוחה ומקווים לשוב לראותה בחוג לקוחותינו .
תגובה:

כנ"ל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה