פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל ויחס לא הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחודש מאוורר תוצרת הום סנטר - הבסיס שלו התפרק, חזרתי לחנות (בדיזינגוף סנטר ) והמנהלת משמרת אמרה לי שזה צריך להישלח לתיקון - דבר זה לא היה מקובל עלינו כי אין לנו אמצעי צינון אחר בבית,
1. איך זה יכול להיות מוצר שעולה 100 שקלים שנמצא פגום מן היסוד נדרש לקבלת תיקון - ועוד מוצר חיוני כל כך שאין לו תחליף בימי הקיץ.
ועוד מהפירמה של הום סנטר, שהיה נדמה לי שהם נושאים אחריות מלאה עליו לא צריך להישלח לתיקון אלא לתת אחד במקום חלופי ישר.
גם שהמוצר התקלל בטווח זמן לגמרי לא סביר.

עלי לציין את ההתנהגות המחפירה של אותה מנהלת משמרת - שאיני יודעת את שמה וחבל - שהעליבה אותי בתור לקוחה שאמרה שאולי הכלבה שלי גרמה לתקלה וצחקה לעצמה ספק בלגלוג... ואפילו לא ניסתה לעזור לפתור את הבעיה.

בסופו של דבר הבעיה נפתרה הודות לקופאית הנחמדה ואחראי התאורה שפשוט החליף לי את החלק הפגום אבל זה היה יכול להגמר בצורה שונה לחלוטין.

חבל שבגלל מנהלי משמרות כאלה תפסידו לקוחות די קבועים של שנים.

תודה
אני פשוט אלך לקנות מאלנבי - שם יש שירות יותר טוב פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה