אי אספקה של מוצר |
נושא התלונה: |
שבת 07 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך ה 7.8.2010 רכשתי דשא סינטטי בעלות של כ3500 ש"ח
תיאמתי עם החברה לגבי משלוח של הדשא (אני גר בתל אביב )ליום למחרת החל מהשעה 17:00
ביום למחרת לא יצרו עימי קשר ולא הצלחתי לקבל מענה טלפוני על מנת לברר מתי מגיע המוביל
המתנתי עוד כיומיים אך עדיין לא הצלחתי ליצור קשר בטלפון כדי לבדוק מה קורה עם האספקה של המוצר
ב 11.08.2010, בשעה 16:00 ניגשתי שוב להום סנטר וביקשתי לברר מה קורה עם הדשא ולאחר בירור נאמר לי שהדשא כבר "על המשאית" והוא אמור להגיע אלי בעוד כשעה, כמובן שלא הגיע אלי לא המוביל ולא הדשא
למחרת ה 12.08.2010 בשעה 8:30 יצר עימי קשר מנהל המשלוחים וביקש לתאם איתי לשעה הקרובה , כשאמרתי לו שאני לא יכול להיות בבית בשעות הבוקר וכבר תיאמתי בעבר שעת קבלת המוצר לשעה 17:00, השיב לי ש"לא יכול להיות, משלוחים מתואמים עד השעה 14:00"
לאחר ויכוחים, אמרתי לו שאני מעוניין לקבל את הציוד בשעה 17:00 , אחרת אני רוצה להחזיר את המוצר ולקבל את כספי חזרה
אמר לי שהוא רושם את ההובלה ליום ראשון ה 15.08.10 לשעה 17:00 אך אינו יכול להבטיח שיגיע בשעה כזאת (שוב, כי הם מתאמים עד השעה 14:00)
עקב ההתנהלות הלקויה של הום סנטר, נאלצתי לבטל 3 גננים בעקבות הביטול של הרגע האחרון והם אינם מעוניינים לבצע אצלי את העבודה
אני דורש פיצוי הולם מצד החברה על השבוע וחצי שאני מטורטר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|