אי קבלת שירות כמוסכם על מוצר שנקנה בחנות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לצערי הזמנתי ארונות אמבטיה בסניף הום סנטר ראשל"צ. לאחר שנפרדתי מ 8800 ₪ עלות הארונות ועוד 1250 ₪ מדידה, הובלה והרכבה (בלי טיפ), אחד הארונות הגיע גדול ב 10 ס"מ. לכן הפכו את ביתי לנגריה. בנוסף, התברר שהמגירות לא מתאימות, וחסרים ברגים לידיות. המתקין הפנה אותי לשירות לקוחות, ורוני מנהל שירות הלקוחות הבטיח שתוך יומיים יסיימו את העבודה בביתי. לאחר מספר ימים ואינספור שיחות טלפון אל הפקידה שלו, אני עדיין תקוע עם ארון אבטיה לא גמור ומחכה לחסדים של הום סנטר. ולגבי רוני, הוא נעלם. המוצא הישר יבוא על שכרו. קחו זאת לתשומת לבכם!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
השלמת התקנת הארונות במהירות והתייחסות לזלזול ולהתעלמות שלהם מהתחייבויותיהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|