פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפור השרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
כניסה לחנות צפופה, כניסה עמוסה במוצרים, מח' רהיטים מרווחת אפשר להעביר את הסחורה מהכניסה. מגיעים לקופה הקופאית לא צריכה להתעסק עם קודים שלא רשומים מראש, הכל צריך להיות מוכן לקופאית, אפשר לחכות הרבה זמן לנציג שרות. החגים עוד לא הגיעו וכבר יש ברדק. נא לטפל. לקוחות עזבו את המוצרים והלכו.

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה- שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתכם.
מיד עם קבלת הפנייה , העברתי אותה למנהל הסנטר ולנוגעים בדבר.
מברור עם מנהל הסנטר עולה כי, הנושא טופל.
נשמח לשוב ולראת את הלקוח בחוג לקוחותנו .
בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה