שירות לאחר רכישת מטבח בהום סנטר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון רננים |
כתובת: |
קניון רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מטבח, לצערי, בהום סנטר ביוני השנה. התקנת המטבח הושלמה רק בסוף אוגוסט. במהלך החודשיים וחצי המיגעים ענבל נציגה של מחלקת המטבחים מהום סנטר שמכרה לנו את המטבח כמעט בהפגנתיות התעלמה מהפניות שלנו, לא חזרה אלינו עם תשובות ובטח שלא קידמה את התלונות שהעלנו בפניה. החוויה היתה שקנינו חתול בשק. שילמנו יותר מ-20 א"ש ואחרי שעבר התשלום ונגזר הקופון של העמלה השירות היה ממנה והלאה מה שיצר מצב שבו אנחנו היינו צריכים לקיים עשרות טלפונים למחסני הום סנטר בצפון לנסות לקבל תשובות. בפועל לאחר חודשיים וחצי של חיפושים וטלפונים, הותקנו מדפים לא במקומם, מה שהצריך לפרקם וגרם נזק לקיר. כמו כן התקרה נפגעה כתוצאה מהתקנה רשלנית. הקלאפה שהוזמנה הגיעה בצבע שונה מההזמנה במקור וכן שרוטה בחלק הפנימי שלה. הכיור שהוזמן הגיעה עם 2 חורים במקום אחד רק לברז. בקיצור בלאגן שלם שלאורך כל הדרך ענבל שומעת את התלונות ומציידת אותנו באדישות וחוסר איכפתיות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת פיצוי כספי על נזקים שנגרמו, כגון ימי חופש למועדי ההתקנות הרבים עשרות שיחות טלפון וטרטורים מול הום דנטר, וכן ועוגמת נפש והחלפת קלאפה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|