אורנה- מנהלת שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתכם.
נודה באם הלקוחה תשלח לי את חשבונית הקניה.
בעקרון, המוצרים הנמכרים בחנויות , מגיעים ארוזים ונבדקים לא אחת לפני שמועברים למדף, יחד עם זאת ייתכן ולעיתים ייתכנו תקלות, למרות ההקפדה היתרה מצידנו.
בנוסף, הלקוחה בהחלט רשאית לבדוק את המוצר, טרם יציאתה את הסנטר.
לגופו של עניין, לאחר שאקבל את החשבונית, אשמח לבדוק הפניה ולתת מענה.
הלקוחה מוזמנת לשלוח את החשבונית אלי, לפקס 03-9692776
חג שמח
בברכה,
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|