פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי והטעייה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק מול קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חיפשתי טוסר אובן כי שלי התקלקל, בסניף המוכר שכנע אותנו לקחת דגם שונה (גרץ) ממה שהיה לנו ( למרות שגם מה שהיה לנו היה בתצוגה), רכשנו אותו אך התאכזבנו מאוד בבית והחלטנו להחליף לאותו הדגם שהיה לנו(קנדי 38 ליטר נפח).בדיעבד הסתבר שלמרות שהוא מוצג בתצוגה אין אותו במלאי (יש עוד כמה סניפים שמציגים אותו אבל אין אותו במחסנים בכלל הם לא יודעים להגיד למה או מתי יהיה) הם מסרבים למכור את המוצר מהתצוגה ( וזה בסדר כי בכל מקרה אני לא מעוניינת).עברנו פיזית 3 סניפי הום סנטר כי לא היה מענה טלפוני באף אחד מהם, רק כדי לגלות בסוף שבאמת המוצר הזה לא נמצא במחסנים.זה מאוד לא הוגן שהם מפרסמים משהו שהם לא יכולים למכור.קיבלנו זיכוי מוגבל להום סנטר בעבור המוצר שהחזרנו אבל הם לא מסוגלים לספק לנו את המוצר בו אנו מעוניינים לכן אני רוצה לקבל זיכוי שלא יגביל אותי לקנייה במקום בו אין מה להציע לי.
שילמתי מלכתחילה בכרטיס מתנה של "חבר".ברור לי שזה לא מזומן ולא כרטיס אשראי, אם אין ביכולתם להחזיר לי זיכוי לתוך הכרטיס אז שיתנו לי תווים אות כל דבר אחר שלא יגביל אותי לרכוש אצלהם.
מדובר בסכום לא מבוטל של 300 ש"ח.
ניסיתי לפנות לשרות הלקוחות של הום סנטר כדי לבקש זיכוי ראוי שלא יגביל אוי לרכוז בהום בסנטר, אך גם במשרדים שלהם אין מענה בשרות לקוחות, אין עם מי לדבר.
פרסום מטעה סוג הנזק :
זיכוי שלא יגביל אותי לרכוש רק בהום סנטר ( מאחר והם לא מסוגלים לספק לי את המוצר בו אני מעוניינת למרות שהם מציגים אותו בתצוגות שלהם כ-בר רכישה). פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה- מנהלת שרות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתכם.
להלן התייחסותנו:
הטוסטר שהיה בסנטר בתצוגה,של חב' קנדי, קיים בדרך כלל במלאי ברשת, אלא שכרגע הוא חסר במלאי ומברור עם הספק עולה כי, תוך כשבועיים יהיה בסנטרים.
במידה והלקוחה מעוניינת באפשרותה לשלם ולקבל במועד כאמור.
מאידך, במידה והלקוחה מבקשת לקבל את כספה היא בהחלט מוזמנת לגשת עם החשבונית לסנטר ולקבל זיכוי כספי, בנוהל המקובל ברשת.
רשת הום סנטר הינה מבין הראשונות הידועה בגמישותה במדיניות החזרת מוצרים והחזר כספי.
הלקוחה מוזמנת ליצור עימי קשר להסדרת הנושא לשביעות רצונה.
טל' ישיר שלי 03-9687883
כאמור, אין מדובר בפרסום מטעה .
נושא הזיכוי הובהר אף הוא, להלן.
לשרותכם בכל עת.
חג שמח.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה