פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש רכשתי בהום סנטר ציוד לבית על סך 700 שקלים. בין הפרטים שרכשתי היו מפסקים לחשמל.
לפני כשבוע אחד המפסקים התקלקל והיות שהום סנטר הינה חברה גדולה ורצינית ניגשתי לסניף במגדלי תל אביב אשר נמצא בסמוך לביתי.
למרבה הפתעה נתקלתי בשירות אנוכי ואטום מצד מנהל החנות, אציין כי בתחילת השיחה ציינתי בפני מנהל החנות כי רכשתי את הפריט בהום סנטר ראשון לציון אך מכיוון שזו רשת והיא נמצאת בקרבת מקום ניגשתי לסניף הקרוב לביתי. מנהל החנות דרש לראות קבלה אך טענתי מנגד כי אין לי קבלה היות ולא התכוונתי להחליף את המוצר אך למרבה הצער המוצר התקלקל ובאתי להחליף אותו.
מנהל הסניף סירב להחליף אותו ואמר שאסע לראשון לציון להחליף אותו. בקשתי ממנהל הסניף שיראה כי המוצר הוא של הום סנטר אך הוא התעלם ממני והלך ואמר שלא לחצות את הקו לכיוון הדלפק. למחרת התקשרתי לשירות הלקוחות של הום סנטר ודיברתי עם דבורה משירות הלקוחות וסיפרתי לה את המקרה אך דבורה אמרה כי אי אפשר להחליף מוצר מבלי קבלה ואיזתו המקורית וכי יתכן שהמוצר נקנה במקום אחר אך טענתי שוב כי אין לי את הקבלה מכיוון שלא רציתי להחליף את המוצר ולא ידעתי שהוא יתקלקל לאחר שלושה שבועות ואם הום סנטר רוצה הוכחה לכך שקניתי אצלהם הם יכולים לשחזר את המכירה היות וקניתי בכרטיס אשראי. תשובתה של דבורה הייתה שאסע להום סנטר בראשון לציון על מנת לשחזר את הקבלה ואז אוכל להחליף את המוצר בכל סניף.
לעניות דעתי תשובת הום סנטר הינה תשובת אטומה וחסרת התחשבות בלקוחות שלהם ודבר זה מלמד שאין לקנות ברשת הזו ומקווה ש/תפרסמו את המקרה על מנת שלקוחות יידעו שבמקרה של בעיה אין לאן לפנות עוד אוסיף כי בקשתי התנצלות של מנהל החנות כלפי אך דבורה אמרה כי יתכן שאני לא דיברתי אליו יפה.

בברכה,
אילן פריד
כספי סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה/שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום,
ביום 12/9 הלקוח קיבל מענה במייל :
מר פריד הנכבד שלום רב,

קיבלנו בתודה את פנייתך.

מבלי להיכנס לעובדות המתוארות על ידך, רשת הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לשמה הטוב ולמתן יחס ושרות אדיב ללקוחותיה הרבים, מצרה על תחושותיך שנגרמו לך בעקבות המקרה.

מתוכן פנייתך עולה כי, בהגיעך לסנטר מ. ת"א, לא היתה ברשותך חשבונית.

מנהל הסנטר, מבחינתו ,פעל לפי הנהלים המקובלים ברשת ולא החליף את המוצר, בהעדר חשבונית,כאמור.

היות וציינת כי, העסקה בוצעה באשראי בסנטר ראשל"צ ועל מנת שנוכל לדעת על איזה פריט מדובר, נודה לך באם תשלח לנו את פרטי האשראי:

מספר כרטיס מלא וכן תאריך הקניה.

לאחר שנשחזר את העסקה , נשמח לבדוק פנייתך ולתת לך מענה.

בברכת חג שמח

ביום 13/9 הנושא טופל , לאחר שחזור החשבונית,לשביעות רצון הלקוח.
הלקוח ניגש להחליף את המנורה בסנטר.
שלחתי ללקוח תווים , 30 ש"ח, על מנת להיטיב עם הרגשתו.
לשרותכם בכל עת
חג שמח


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה