אורנה/שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום,
ביום 12/9 הלקוח קיבל מענה במייל :
מר פריד הנכבד שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתך.
מבלי להיכנס לעובדות המתוארות על ידך, רשת הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לשמה הטוב ולמתן יחס ושרות אדיב ללקוחותיה הרבים, מצרה על תחושותיך שנגרמו לך בעקבות המקרה.
מתוכן פנייתך עולה כי, בהגיעך לסנטר מ. ת"א, לא היתה ברשותך חשבונית.
מנהל הסנטר, מבחינתו ,פעל לפי הנהלים המקובלים ברשת ולא החליף את המוצר, בהעדר חשבונית,כאמור.
היות וציינת כי, העסקה בוצעה באשראי בסנטר ראשל"צ ועל מנת שנוכל לדעת על איזה פריט מדובר, נודה לך באם תשלח לנו את פרטי האשראי:
מספר כרטיס מלא וכן תאריך הקניה.
לאחר שנשחזר את העסקה , נשמח לבדוק פנייתך ולתת לך מענה.
בברכת חג שמח
ביום 13/9 הנושא טופל , לאחר שחזור החשבונית,לשביעות רצון הלקוח.
הלקוח ניגש להחליף את המנורה בסנטר.
שלחתי ללקוח תווים , 30 ש"ח, על מנת להיטיב עם הרגשתו.
לשרותכם בכל עת
חג שמח
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|