|
|
|
|
|
|
תווי קנייה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
בילו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי השנה רכשתי מוצרים בהום סנטר וכחלק מהמבצע שהיה להם קיבלתי החזר בתווים על ממוצע של 4 קניות שבוצעו בתקופה זו. לא נאמר לי שתווי הקנייה הינם ל-3 חודשים בלבד וניסיתי להשתמש בהם בסוף חודש ספטמבר ונאמר לי שהם תקפים עד לאוגוסט 2010 (הייתה חותמת על התווים שציינה זו - אך אני כאמור לא שמתי לב ולא צויין בשום מקום אחר שכן אם הייתי יודע הייתי משתמש בהם ואפילו רוכש מוצר רק בכדי לממש את התווים ואף מחזיר אותו על מנת לקבל זיכוי שתוקפו אני מניח ארוך יותר מ-3 חודשים). לאחר שהקופאית לא הסכימה לאשר את השימוש בתווים פניתי למנהלת המשמרת וזו ליד כולם התחילה להגיד שלא ניתן להשתמש בהם ושידעתי טוב מאוד שהם לא תקפים ושבשורה תחתונה היא לא מאשרת להשתמש בהם למרות שיודעת שניתנו לי בעקבות המבצע ולמרות שהודעתי שבאמת לא שמתי לב.
אני שואל את עצמי, מדוע החברות הישראליות לא יודעות לעשות מבצעים אמיתיים ולעמוד בהם. לתת תווי קנייה שהם רק של הום סנטר ולהגביל אותם לתקופה כה קצרה זו פשוט ביזיון וזלזול בלקוחות. אני מניח שבפעם הבאה הם אף ייתנו תווי קנייה שתקפים ל-דקה הבאה בלבד!!! חבל לי שהתפתיתי לרכוש המון דברים ולא בכדי לקבל את התווים שבמבצע, זה לא היה שווה את זה.
נ.ב - סה"כ מדובר על 30 ש"ח בתווים אך כבר לא מדובר בכסף אלא בהגינות.
תודה מראש,
פיני
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורנה- שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
שוחחתי עם הלקוח.
תווים בסך 30 ש"ח יישלחו לכתובתו השבוע.
מתברר כי התווים שהיו ברשותו, אכן פג תוקפם.
לשרותכם בכל עת. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|