פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חובבנות וחוסר מקצועיות בכל הנוגע לחיובים בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.10.10 רכשתי בסניף הום סנטר במודיעין ארון אמבטיה במבצע 500 ש"ח ועוד מוצרים בסך 100 ₪ - סה"כ קנייה בסכום 600 ש"ח, במעמד העברת הכרטיס הקופאית ביקשה את כרטיס האשראי שוב מאחר ולדבריה אין אישור מחברת האשראי, בעודי מוציא את הכרטיס למסור לה להעברה נוספת בקופה קיבלתי הודעת SMS שחויבתי בקניה בהום סנטר מודיעין בסכום 600 ש"ח, הראיתי לקופאית את ההודעה והיא קראה לאחראית קופה ראשית בשם טניה שהגיעה ופסקה בנחרצות שהסכום לא חויב מאחר והקופה לא אישרה זאת וביקשה להעביר שוב את הכרטיס והבטיחה שלא יהיה לי חיוב כפול, מסרתי שוב את כרטיס האשראי ושוב לא היה אישור מהקופה ושוב קיבלתי הודעת SMS שבוצע עוד חיוב ע"ס 600 ש"ח, הראיתי לטניה את ההודעות והיא ניסתה להסביר לי שהיא לא יכולה לקבל מידע על חיוב מהודעות SMS של לקוחות ובוודאות אם לא היה אישור בקופה אז אין חיוב, התעקשתי שאני מבקש שהיא תצלצל בנוכחותי לחברת האשראי לבדוק אם יש חיוב כפול, או לחילופין תצייד אותי במסמך שבמידה ויהיה לי חיוב כפול יחזירו לי את סכום החיוב, היא התעקשה שהחיוב בחברת האשראי מופיע רק אחרי 24 שעות וההתקשרות לחברת האשראי מיותרת, לבסוף בעקבות עקשנותי היא התקשרה לחברת האשראי ואכן נמסר לה שמופיעים 2 אישורים לתשלום ע"ס 600 ש"ח, במהלך השיחה עם מוקד האשראי היא ביקשה ממני לעבור שוב לקופה ולנסות להעביר רק את המוצרים ע"ס 100 ש"ח בקופה כדי לוודא שהחיוב ייקלט, חזרתי לקופה ושוב לא היה אישור, הקופאית העבירה שוב את כרטיס האשראי והודיעה לפתע שעכשיו התקבל אישור (בסכום של 100 ש"ח אין הודעות SMS), שאלתי אם לא יחייבו אותי ב- 200 ש"ח (חיוב כפול) וקיבלתי תשובה שהעברת הכרטיס הייתה לניסיון בלבד ולא יהיה חיוב כל שהוא כי זה היה לצורך בדיקה מול חברת האשראי והם מבטלים מידית את החיוב והיא המשיכה בשיחה עם מוקד האשראי בעוד אני מתבקש לגשת שוב לקופה לחכות שוב לאחראית מוצרי האמבטיה שתביא שוב את קוד הארון ולהעביר פעם נוספת את כל המוצרים בקופה, מאחר והתעכבתי זמן רב ביקשתי לצאת ולא לקחת את המוצרים ואז מנהל הסניף שבדיעבד הסתבר שהיה נוכח במקום בגלל תקלה במערכת הקופות אותה הוא מנסה לפתור בעזרת טכנאי בזק, ביקש להבין מה קורה ולמה לקוח מבקש לוותר על הקנייה, לאחר קבלת ההסבר לאירוע ולכך שעכשיו מחכים לאחראית ארונות אמבטיה כדי שתביא את הקוד של הארון במבצע ע"מ שאוכל להשלים את הקנייה, המנהל שאל על איזה סכום מדובר ונאמר לו 600 ש"ח, הוא הנחה את הקופאית להקליד קוד כללי בסכום 600 ש"ח וזאת כדי לא לעכב אותי ובהמשך הוא יעדכן אותה בקוד המוצר, הקופאית ביקשה להעביר שוב את המוצרים שרכשתי (ע"ס 100 ש"ח) והוסיפה על מוצרים אלו 600 ש"ח והעבירה את כרטיס האשראי לחיוב ואז הסתבר לי שמדובר על חיוב בסך 700 ש"ח, הסברתי לה שמדובר על 500 ש"ח חיוב עבור ארון האמבטיה + 100 ש"ח לייתר המוצרים בסה"כ 600 ש"ח והקופאית בנחרצות הסבירה שהמנהל נקב בסכום של 600 ש"ח על הארון בלבד והוא לא התכוון לייתר המוצרים, הבנתי שלא יהיה פתרון ולכן ביקשתי לבטל את החיוב ע"ס 700 ש"ח והודעתי שאין אני מעוניין לרכוש דבר, הקופאית קיבלה אישור ביטול (מטניה כמובן) ע"ס 700 ש"ח, עזבתי את הסניף לאחר שעה וחצי של תסכול, בזבוז זמן, עוגמת נפש ומעמד מביך.
עלבון סוג הנזק :
שיעבירו הדרכה את הקופאיות ומנהל הסניף כיצד להתמודד עם אירועים מול חברת האשראי ולא לצפות מהלקוח שיציע פתרונות פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה