מכסחת דשא חדשה לא תקינה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה- קניון רננים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 10.8.10 רכשנו מכסחת דשא מדגם "אקספרט" . לאחר השימוש השני המכסחת התחילה לעשות בעיות ולאחר הפעלה של כשניות עד כדקה הפסיקה לעבוד. יצוין, שאם מפעילים מחדש היא עובדת לכדקה נוספת ושוב מפסיקה. יצרנו קשר עם הום סנטר והם ביקשו שנגיע אליהם. רק ביום 5.9.10 הזדמן לנו לקחת את המכסחת להום סנטר. שם סירבו לתת לנו חדשה למרות כל הסברנו שהמכסחת עבדה באופן תקין רק פעם אחת ושלחו אותה לתיקון לספק. ביום 27.9.10 צלצלו אלינו שהמכסחת תוקנה כשבאנו לקחתה, היא היתה מפורקת דבר שהצריך מאיתנו להרכיבה שוב. הם לא טרחו להרכיב אותה עבורנו. יותר מכך, לאחר שהרכבנו אותה בבית והפעלנו, גילינו שהבעיה לא תוקנה. לפני שבוע התקשרתי לשירות לקוחות מכוון שחשבתי שחסר טעם לחזור שוב לחנות ויטלטלו אותנו שוב. סיפרתי לה על העוגמת נפש וכן על כך שאף מנהל בחנות לא הסכים לאשר קקבלת מכסחת חדשה. נציגת שירות הלקוחות (שאת שמה יש לי וכדי לא לפגוע בעבודתה לא אפשרט בשלב זה) שאלה אם לא הוסבר לנו כשרכשנו שהמכסחת יכולה לעבוד ברצף של 10 דקות מקסימום ואז מפסיקה מאליה. השבתי בשלילה ואמרתי שאילו היו מסבירים לא הייתי רוכשת המכסחת ולא רק זאת, אפילו 10 דקות ברצף המכסחת לא עובדת. היא הבטיחה לחזור, אך טרם עשתה כה למרות שהשארתי לה הודעה נוספת. יוצא איפא, שרכשנו מכסחת לכסח את הדשא וכיום אני נאלצת לקרא לגנן שיעשה את כיסוח הדשא במקומנו ולשלם לו בנוסף על התשלום למכסחת.
|
עוגמת נפש ובשזבון זמן |
סוג הנזק : |
החזק כספי על המכסחת והטיפולים ששילמתי לגנן בתוספת פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|