פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ומשפיל של עובדת הסניף - העונה לשם רחלי. נושא התלונה:
מי-רז ליאת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול הייתי בסניף הום סנטר בתלפיות בירושלים.
רכשתי שני סטים של צלחות ב 300 ש"ח.
המתנתי בקופה כ 40 דקות לקופאית שהסתבכה עם החשבון בסבלנות רבה.
הקופאית הרגישה שלא בנוח וכל רגע אמרתי לה קחי את הזמן בסדר גם זה קורה.
אמא שלי שהייתה איתי כבר התעצבנה מאוד ויצאה להמתין בחוץ.
לאחר כ 40 דקות ואפילו יותר - סיימנו עם החשבון אז הגיעה אל הקופה העובדת רחלי אשר היה צריך את כרטיסה לאיזה אישור וכבר הקופאית הסתדרה בלעדיה.
כשרחלי הגיעה לקופה כבר עמדו אנשים אחרי, הקופאית המיואשת ותור נוסף של לקוחות לצידי ומספר עובדי סניף.
פניתי לרחלי ואמרתי לה שזה מחדל להמתין 40 דקות לחשבון שיש לי 10 דקות להגיע לעבודה ושעם כל סבלנותי אני חייבת להעיר את ההערה הזו.
רחלי התנפלה עליי כשאני למעשה עוד לא סיימתי את דבריי - אמרה משהו על תוכנה הפנתה לי את גבה והלכה!
אני אישה בהריון עמדתי נבוכה!!! הלבנת פנים כזו לא ספגתי בחיי משום מקום בו צרכתי משהו.
האנשים סביבי הובכו מהתגובה הקופאית שם הרגישה שלא נוח!!!!!!!!!!
גברת רחלי פשוט הסתובבה והלכה - יחס כזה משפיל - עמדו לי דמעות בעיניים והרגשתי נורא.
יצאתי מהמקום דומעת ומאחרת לעבודה.
הגעתי בחצי שעה איחור לעבודה , אישה בהריון שבוכה!!!
גם ההמתנה בסבלנות בקופה 40 דקות לפחות! גם האיחור לעבודה.
גם הקופאית שאמרה שאולי עשתה טעות ותיצור עימי קשר אם כן - לא היה לי זמן לבדוק את החשבון כראוי.
טענתם הייתה שישנה תוכנה חדשה.
במקרה אני אשת מערכות מידע ואכן אני יודעת שלמשתמשים חדשים קשה - מקובל!! לא על זה כעסתי אדרבה הפגנתי סבלנות ואמפתיה כלפיי הקופאית..
אבל להוציא לקוחה שכל שבוע או שבועיים נמצאת שם ומוציאה שם אלפים בשנה.
בהריון ובוכה. מהלבנת פנים ניבזית מצד עובדת. לא נראה לי מקובל בכלל.
רציתי לפנות לעיתון מקומי לפרסם כתבה בעיניין וכנראה שעוד אעשה זאת.
אני במשמרת לילה מזועזעת עד עמקי נשמתי מהמבוכה וההשפלה שנאלצתי לקבל מעובדת. לאחר כל עוגמת הנפש שנעשתה לי בהמתנה לחשבון ובמקום שתתנצל בפניי או תראה סימן להתחשבות כלשהי עשתה בדיוק ההפך!!
אני לא מוכנה לעבור לסדר היום ולהשקיט את הדברים
אשמח לקבל עזרה.

עלבון סוג הנזק :
התנצלות מאותה עובדת וכל מה שנדרש כפיצוי להלבנת פנים ברבים. וכל זה עוד לאחר 40 דקות בהמתנה לחשבון. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה