פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריות חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

א.נ.,

בתאריך 24.10.2010 ביקרתי בחנות הום סנטר סניף הקריות - חיפה.
ראיתי על שולחן המבצעים שתי יחידות של מלחציי צנרת (תמונה מצורפת) .
על השולחן היה מותקן שלט מצביע על הנחה של 50% , לקחתי אחד מהן ונגשתי לקופה ביחד עם דברים אחרים
שבכוונתי היה לרכוש.
כאשר הקופאית הזינה את המספר הקטלוגי של מלחציים למחשב הופיע הנחה של 30% בלבד.
הקופאית הזמינה את האחראי מהמחלקה והוא אמר שלמרות שמוצר הוצב ליד שלט עם הנחה 50% חלה טעות וההנחה
היא 30% בלבד. נגשתי לקופאית הראשית וספרתי לה על כך.

הקופאית ראשית הציע לי לגשת לשולחן המבצעים על מנת לעמת את הדברים.

כאשר נגשנו לשולחן לא האמנתי למראה עניים - המלחציים שנותרו על השולחן הועברו למקום אחר רחוק
משלט 50% הנחה למקום צמוד לשלט עם 30% הנחה. במקום היו שני עובדי החברה.
לשאלתי מי העביר את המלחציים לא קבלתי תשובה. הרגשתי מושפל ועשו ממני שקרן בעיני קופאית ראשית והעובדים.

בקשתי לדבר עם מנהל הסניף וכאשר היגיע המנהל התורן - דימה, סיפרתי לו על האירוע. הוא נקט עמדה לא לעשות דבר אפילו לא להתנצל. אני בן 59 ולקוח ותיק של הום סנטר ועדיין לא יצא לי לקבל שירות כזה.

אני מבין שבעבודה יכולים לקרות טעויות אנוש, אבל גרימת עגמת הנפש, זלזול, הטעית אובדות, זאת לא רמת השרות
שציפיתי לקבל והיא לא מתאימה לרשת הום סנטר.





עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה